اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

طرح ملی ورزشگاه میانرود شیراز استانی شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار فارس از واگذاری و تفویض اختیارات اجرایی طرح احداث ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز، به مجموعه مدیریتی استان فارس خبر داد.

طرح ملی ورزشگاه میانرود شیراز استانی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، محسن اردکانی در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به شهر شیراز، با اشاره به نگاه ویژه استاندار فارس به موضوع تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه 50 هزار نفری شهر شیراز اظهار داشت: افزایش سرانه ورزشی و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز این بخش، از جمله رویکردهای اصلی دولت خدمتگزار نهم و دهم بوده و در این راستا نیز استاندار فارس با پیگیری مجدانه و همچنین دعوت رسمی از وزیر ورزش و جوانان برای سفر به شهر شیراز، موفق به تفویض اختیارات اجرایی طرح ورزشگاه میانرود شیراز به صورت استانی شد.
معاون عمرانی استاندار فارس خاطرنشان کرد: استانی شدن اختیارات اجرایی این طرح، به طور حتم تاثیر مثبتی در تسریع عملیات اجرایی آن می‌گذارد و در این راستا نیز با توافق‌های به عمل آمده، و با هدف تسریع در عملیات اجرایی، اعتبارات مورد نیاز این طرح با همکاری مشترک وزارت ورزش و جوانان و استانداری فارس تامین می‌شود.
وی ابراز داشت: در این مورد همچنین نامه‌ای به امضای مشترک استاندار فارس و وزیر ورزش و جوانان برای تامین اعتبارات تکمیلی این طرح به رئیس جمهوری ارسال می‌شود و ما امیدواریم تا با این گام‌های ارزنده، هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این طرح مهم استانی باشیم.
اردکانی گفت: طرح احداث ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز از 15 سال پیش آغاز شده و تاکنون با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی، برای تکمیل به رقمی معادل 200 میلیارد ریال نیاز دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول