اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

تهیه کالاهای مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از خرید کالاهای مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در استان زنجان خبر داد.

تهیه کالاهای مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری بعد از ظهر امروز در هشتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن به منظور حمایت از هیئت‌های مذهبی در ماه‌ محرم اقدامات بسیاری را انجام داده است.
وی خاطر نشان کرد: به منظور سهولت دسترسی به کالاهای مورد نیاز برای هیئت‌های مذهبی اقدامات در زمینه خرید کالاها صورت گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 303 تن برنج اروگوئه‌ای با قیمت 720 تومان خریداری شده است، ادامه داد: همچنین 48 تن قند و شکر نیز با قیمت 600 تومان توسط این سازمان خریداری شده است.
وی همچنین از خرید 123 تن روغن نباتی با قیمت یک هزار تومان خبر داد و گفت: هدف از این خرید نیز تهیه آسان کالاها توسط هیئت‌های مذهبی است.
صدری یادآور شد: کالاهای خریداری شده در زمان مقتضی در اختیار تکایا و هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.
وی در ادامه با اشاره به توزیع مرغ منجمد ذخیره‌سازی شده در استان یادآور شد: مرغ‌های منجمد ذخیره‌سازی شده از محل هدفمندی یارانه‌ها در سطح استان زنجان توزیع شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان میوه خریداری شده برای پایان سال نیز اضافه کرد: برای تامین میوه مورد نیاز شهروندان در روزهای پایانی سال 700 تن سیب و یک هزار و 500 تن پرتقال خریداری می‌شود.
وی اذعان داشت: این میزان خرید نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار دارد، که در صورت تامین اعتبار اقدامات لازم در خصوص خرید این میوه‌ها صورت می‌گیرد.
صدری با بیان اینکه موکول شدن خریداری میوه‌های مورد نیاز موجب بالا رفتن قیمت این مواد می‌شود، اضافه کرد: بانک‌های عامل باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
وی مباشر تهیه، تامین و توزیع این سازمان در زمینه خرید میوه‌های مورد نیاز اتحادیه تعاون روستایی و شرکت توسعه صادرات است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول