اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کل گمرک زنجان تاکید کرد:

عدم صادرات کالاهای نامرغوب به بازارهای جهانی

خبرگزاری فارس: مدیر کل گمرک زنجان با اشاره به جلوگیری از صادرات کالاهای غیر استاندارد گفت: جلوگیری از صادرات کالاهای نامرغوب در حفظ بازارهای جهانی موثر است.

عدم صادرات کالاهای نامرغوب به بازارهای جهانی
میر هاشم سید احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر گمرک استان زنجان اقدامات خوبی را در راستای واردات و صادرات کالاهای دارای با کیفیت از گمرک زنجان انجام می‌دهد.
وی بیان کرد: واردات و صادرات کالاهای دارای کیفیت مناسب، حفاظت از حقوق مصرف کنندگان و حمایت از تولید کنندگان داخلی است.
مدیر کل گمرک زنجان یادآور شد: کنترل کیفی کالاهای ورودی و خروجی موجب برابری و رقابت کالاهای ایرانی با کالاهای خارجی می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط گمرک زنجان در زمینه ورود و خروج کالاهای استاندارد اضافه کرد: در مقابل ورود کالاهای با کیفیت از گمرک زنجان، افراد متقاضی کالاهای ایرانی در خارج نیز متقاضی کالاهای دارای استانداردهای لازم هستند.
سید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش زمان تشریفات گمرکی در استان یادآور شد: این امر به دلیل پیاده‌ سازی پنجره تجاری در گمرک استان صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر به علت اعلام نظر سریع در خصوص نمونه‌های ارسالی از کالاهای صادراتی و وارداتی، رضایت‌مندی مردم از گمرک استان تا حد بسیار زیادی افزایش یافته است.
مدیر کل گمرک زنجان در ادامه با اشاره به اجرای طرح "طاها" توسط اداره استاندارد استان زنجان اضافه کرد: اجرای این طرح موجب ارتقای سطح کیفی کالاهای تولیدی در استان شده است.
وی با بیان اینکه نظارت کامل بر رعایت استانداردها از مهم‌ترین اهداف مشترک گمرک و اداره کل استاندارد است، افزود: در این راستا اقدامات بسیار خوبی توسط این دو اداره صورت گرفته است.
سید احمدی اذعان داشت:  تجهیز گمرک زنجان به اتاق مانیتورینگ و دوربین‌های کنترلی با بیش از 200 میلیون تومان اعتبار صورت گرفته است.
وی با اشاره به افتتاح انبار بزرگ گمرک زنجان به مساحت یک‌هزار و 260 متر خاطرنشان کرد: این انبار به منظور تخلیه بارها بهره‌برداری می‌شود.
مدیر کل گمرک زنجان با بیان اینکه محوطه گمرک زنجان از پنج هکتار به 20 هکتار افزایش یافت، تصریح کرد: افزایش 15 هکتاری گمرک زنجان موجب توسعه و گسترش عملکرد آن می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه انبار دیگری در سال جاری تجهیز شده و در حال حاضر مورد بهره‌برداری است، اضافه کرد: مساحت این انبار نیز 540 متر است.
سید احمدی با اشاره به اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان اداری و درب خروجی 800 متر به ساختمان اداری گمرک زنجان اضافه شده است، ادامه داد: این ساختمان و درب خروجی گمرک زنجان با اعتبار 1.5 میلیارد تومان به اتمام رسید.
وی در ادامه سخنان خود در زمینه کاهش زمان تشریفات گمرک گفت: صادرات کالاهایی که نیاز به مجوز سازمان‌ها و نهادهای دیگری نداشته باشد با داشتن برگ سبز در عرض 30 دقیقه صادر می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول