اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج تأکید کرد:

ضرورت استفاده از کالاهای ایرانی در نمایشگاه‌های فصلی

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج استفاده از کالاهای ایرانی در نمایشگاه‌های فصلی را ضروری دانست و گفت: در این نمایشگاه‌ها باید کالاهای باکیفیت و با قیمت مناسب عرضه شود.

ضرورت استفاده از کالاهای ایرانی در نمایشگاه‌های فصلی
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: مردم اولویت مهم دولت در خدمت‌رسانی‌ هستند و رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم از وظایف دولت است.
وی افزود: با توجه به اینکه این نمایشگاه فصلی و سالی دو بار برگزار می‌شود، باید از کالاهای ایرانی باکیفیت و قیمت مناسب استفاده شود.
مرادی بیان داشت: در نمایشگاه پاییزه باید غرفه‌های‌ مشاوره‌ و نظارت بر غرفه‌ها برای توجیه و مشاوره به بازدیدکنندگان دایر شود.
وی با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان بومی تصریح کرد: در برپایی نمایشگاه‌ها باید از اصناف بومی استفاده بیشتری شود و بازاریان غیربومی با تعامل با کسبه قلعه‌گنج در برپایی نمایشگاه پربار برای خدمت‌رسانی مناسب به مردم تلاش کنند.
مرادی خواستار نظارت بیشتر بر نمایشگاه پاییزه قلعه‌گنج شد و بیان داشت: افرادی که غرفه‌های مواد غذایی و فاسد شدنی را اداره می‌کنند، باید قبل از آغاز به کار نمایشگاه اقدام به دریافت کارت بهداشت و سلامت کنند.
وی ابراز داشت: مرکز بهداشت موظف شده است تا با سرعت اقدام به نمونه‌گیری و دریافت آزمایش بهداشتی از متقاضیان کند تا در کار و اجرای نمایشگاه خللی وارد نشود.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول