اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ:

کشف انواع کالاهای قاچاق در البرز

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف 78 هزار و 816 قلم انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف انواع کالاهای قاچاق در البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، علی نصرتی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به موقعیت شهرستان ساوجبلاغ که محور ورود خودروها از سمت غرب و شمال کشور به استان البرز و تهران می‌باشد اکیپ‌های ویژه‌ای برای تشدید مقابله با قاچاقچیان کالا در سطح شهرستان فعال شد که در پی چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه چند دستگاه خودرو تیزرو و دو دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق از یکی از شهرستان‌های غربی به سمت تهران در حال حرکت می‌باشد موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و بلافاصله اقدامات اولیه برای شناسایی خودروهای حامل کالای قاچاق صورت گرفت .
وی افزود: دو اکیپ از ماموران مجرب پلیس طی دو مرحله عملیات منسجم موفق به شناسایی و توقیف 9 دستگاه خودروی حمل کالای قاچاق در لاین جنوبی اتوبان قزوین – کرج شده و در بازرسی از آنها موفق به کشف 78 هزار و 816 قلم انواع کالای قاچاق شدند.
به گفته این مسئول انتظامی در این رابطه  نه نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر شدند.
جانشین انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: این مقدار کالای قاچاق شامل 16 دستگاه تلویزیون، 9 بسته البسه نو و دست دوم خارجی شامل 5 هزار و 142 جین انواع لباس زنانه و تعداد 52 دست کت تک مردانه چینی، 6 دستگاه کولرگازی، 73 هزار و 600 نخ انواع سیگارهای خارجی که به صورت ماهرانه در خودروها جاسازی شده بود می‌باشد.
متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول