اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شبکه تامین اقلام بنا "شتاب":

خدمات‌دهی در پروژه‌های عمرانی فقط تامین کالا نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شبکه تامین اقلام بنا "شتاب" گفت: در مدیریت تامین پروژه‌های عمرانی، خدمات صرفا تامین کالا و خدمات نیست بلکه مشاوره و اجرا را نیز شامل می‌شود.

خدمات‌دهی در پروژه‌های عمرانی فقط تامین کالا نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رامین ثناخوان در سمینار تخصصی راهکارهای تامین مالی "لیزینگ" که بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان استان و جمعی از جهادگران عرصه اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت: شرایط اعطای تسهیلات بانکی در چارچوب لیزینگ در قالب خرید کالا، مدیریت تامین در پروژه‌های بزرگ عمرانی صنعتی، مدیریت تامین ملزومات صنایع خاص و مشاوره در تامین منابع مالی را در بر می‌گیرد.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم شبکه شتاب را عضو در نظر بگیریم دارای تعداد زیادی مجموعه است که مدیریت کالاهای مختلف را به صورت نقدی، شرایطی و تسهیلاتی انجام می‌دهد.
مدیرعامل شبکه تامین اقلام بنا "شتاب" با بیان اینکه خدمات این مجموعه در چند بخش به متقاضیان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: ما به واسطه شبکه تامین قوی و پشتوانه خوبی که در این شبکه وجود دارد مدیریت تامین را در پروژه‌های بزرگ صنعتی و عمرانی به عهده داریم و در یک صنعت خاص که عموما مربوط به خوشه‌های نعتی می‌شود تامین ملزومات مورد نیاز فراهم می‌شود.
ثناخوان یادآور شد: به واسطه طرح‌هایی که در بخش‌های مختلف ایجاد می‌شود از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور مورد تایید و معرفی واقع شده است.
مدیرعامل شبکه تامین اقلام بنا "شتاب" به معرفی شرکت شتاب پرداخت و اظهار داشت: این مجموعه به طور کاملا خصوصی وارد عرصه شده است که به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد که شبکه‌ای با عضویت چند صد شرکت تولیدی و بازرگانی کارگزار رسمی شرکت لیزینگ پارسیان وابسته به بانک پارسیان است و همچنین از منابع مالی دیگر حمایت می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول