اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک روانشناس خانواده:

زوجین باید به زندگی دینی سوق داده شوند

خبرگزاری فارس: یک روان‌شناس و مشاور خانواده گفت: زندگی دینی و پایبندی به امور مذهبی مهم‌ترین عامل تحکیم بنیان خانواده است و باید خانواده‌ها و به‌خصوص زوجین جوان به سوی زندگی دینی گام بردارند.

زوجین باید به زندگی دینی سوق داده شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری، حمید صادقیان اظهار داشت: اگر خانواده در قالب زندگی دینی سعی در حل مشکلات خود نمایند با به‌ کار بستن آموزه‌های دینی زندگی منسجم‌تر و آرام‌تری در کنار یکدیگر دارند.
وی با اشاره به اینکه مقصود از زندگی دینی اخلاق اسلامی است، عنوان داشت: مقصود از دین به معنای واقعی تنها یک چارچوب خشک و قالبی نبوده بلکه اخلاق عملی و واقعیت‌هایی است که هر انسانی برای رسیدن به کمال و سعادت دنیوی و اخروی به آن نیازمند است.
این روان‌شناس و مشاور خانواده ادامه داد: وقتی در دین صحبت از آموزه‌هایی نظیر پرهیز از تجمل‌گرایی و اسراف، خوش‌خلقی و حفظ حریم بین افراد نامحرم می‌شود خانواده در صورت عمل به آنها دیگر مشکلی ندارد.
وی با اشاره به تاثیرات مخرب ارتباطات قبل از ازدواج در زندگی مشترک افزود: ارتباطات نادرستی که قبل از ازدواج به بهانه شناخت بیشتر صورت می‌گیرد نه تنها سبب تحکیم بنیان خانواده نشده بلکه موجب تشکیل خانواده‌هایی سرد و دارای اختلافات و مشکلات حل نشدنی است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول