اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم خبر داد:

مشارکت کمیته امداد جم در گسترش ازدواج آسان

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم از مشارکت کمیته امداد جم در گسترش ازدواج آسان خبر داد.

مشارکت کمیته امداد جم در گسترش ازدواج آسان
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد آهنجان ظهر امروز در آیین تجلیل از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان جم اظهار داشت: کمیته امداد این شهرستان در راستای ارائه خدمات به خانواده‌های محروم و کم‌بضاعت تلاش فراوانی داشته و رضایت خاطر این خانواده‌ها را فراهم کرده است.
وی افزود: ارائه خدمات به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت‌پوشش و تامین هزینه تحصیل و سایر هزینه‌های جانبی این عزیزان با کیفیت و شتاب نسبتا خوبی انجام شده است.
قائم‌مقام کمیته امداد شهرستان جم خاطرنشان کرد: تامین هزینه درمانی و بهداشتی خانوارها و تامین اقلام ضروری و مورد نیاز افراد تحت پوشش نیز از دیگر خدمات قابل توجه این نهاد حمایتی است.
آهنجان از مشارکت کمیته امداد جم در گسترش ازدواج آسان خبر داد و گفت: در سال‌های اخیر تمهیدات و زمینه لازم برای ازدواج آسان در این شهرستان صورت گرفته است. 
وی افزود: این اداره آمادگی لازم برای برگزاری مراسم جشن زوج‌های جوان به صورت متمرکز را دارد و یکی از برنامه‌های اساسی این نهاد رواج ازدواج‌های آسان با الگوی‌های اسلامی است.
این مسئول عنوان داشت: سنت حسنه ازدواج در اسلام مورد تاکید بسیار زیادی قرار دارد و خانواده‌ها باید در برپایی ازدواج آسان و گسترش این فرهنگ اصیل اسلامی اهتمام ورزند.
آهنجان بیان داشت: از دستگاه‌های اجرایی و همچنین از خیران نیز انتظار داریم همکاری لازم را با کمیته امداد در راستای  افزایش خدمات‌رسانی داشته باشند.
در این مراسم از نوعروسان سیده، عروسان با مهریه کم و خیرین حامی ازدواج محرومان تجلیل شد و به 14 نوعروس به نیت 14 معصوم(ع) از طرف خیرین جهیزیه هدیه داده شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول