اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بانک کشاورزی صورت گرفت؛

پرداخت3800 فقره تسهیلات ازدواج به زوج‌های خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست امور شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی از پرداخت 3 هزار و 838 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان طی امسال خبر داد.

پرداخت3800 فقره تسهیلات ازدواج به زوج‌های خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن دادزری پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این تسهیلات در قالب وام‌های 50 میلیون ریالی و 60 میلیون ریالی به مزدوجان توسط شعب بانک کشاورزی در سطح استان پرداخت شده است.
وی مجموع تسهیلات پرداختی به متقاضیان تسهیلات ازدواج را در خراسان شمالی 94 میلیارد و 590 میلیون ریال عنوان کرد.
دادزری با بیان اینکه این میزان تسهیلات پرداختی 3/3 درصد پرداختی بانک‌های کشاورزی سطح کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: تسهیلات پرداخت شده از طریق بانک کشاورزی خراسان شمالی به مزدوجان 47 درصد پرداختی‌های سیستم بانکی کشور را شامل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات 60 میلیون ریالی براساس ابلاغ مصوبه بانک مرکزی از ابتدای آبان امسال توسط شعب بانک کشاورزی استان انجام می‌شود، تصریح کرد: این پرداخت‌ها به صورت روزشمار توسط سرپرستی این بانک در خراسان شمالی رصد شده و محدودیتی در زمینه پرداخت‌ها وجود ندارد.
سرپرست امور شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی تعداد شعب بانک کشاورزی در این استان را 25 شعبه عنوان کرد و گفت: اکنون شعب این بانک در سطح مراکز بخش‌ها، شهرها و حتی مناطق مرزی فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه تسهیلات ارائه شده در این بانک به بخش‌های کشاورزی، تولیدی، ‌صنعتی، بهسازی مسکن روستایی و خدماتی انجام می‌شود، اظهار داشت: براساس آمار، بانک کشاورزی استان سهم بسزایی را در پرداخت این تسهیلات به بخش‌های یاد شده به ویژه کشاورزی دارد.
دادزری با اشاره به اینکه ساختمان سرپرستی امور شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی اخیرا تکمیل و آماده افتتاح شده است، افزود: این ساختمان همزمان با دور چهارم از سفر هیئت دولت به این استان افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پروژه در زیربنای 5 هزار متر مربع احداث شده است، گفت: ساختمان سرپرستی شعب بانک کشاورزی استان در چهار طبقه و دارای بخش‌های مختلف امور اداری، سالن اجتماعات، شعبه مرکزی و ... است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول