اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر دفاع مقدس:

ملی‌گرایان ما از یادواره‌های شهدا ایراد می‌گیرند/ در وسط دانشگاهی در آمریکا گلزار شهید احداث کردند

خبرگزاری فارس: آزاده و پژوهشگر هشت سال دفاع مقدس گفت: در وسط دانشگاهی در آمریکا به پاس 700 شهید وطنشان، گلزاری احداث شد تا دانشگاهیان بدانند که آزادی امروز آنان به خاطر رشادت شهدایشان است ولی ملی‌گرایان به ظاهر وطن‌پرست ما از یادواره‌هایی که در کشور بر پا می‌شود ایراد می‌گیرند در صورتیکه خودشان باید بیش از دیگران در این مراسم حضور یابند.

ملی‌گرایان ما از یادواره‌های شهدا ایراد می‌گیرند/ در وسط دانشگاهی در آمریکا گلزار شهید احداث کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمدحسین منصف بعد از ظهر امروز در همایش بسیجیان بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان مازندران که در قائمشهر برگزار شد، با اشاره به ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و نبرد مردانه زنان حتی در خطوط مقدم جبهه‌ها اظهار کرد: پنج زن در استان مازندران به اسارت نیروهای بعث درآمدند که همگی پرستار و عاشقان جان بر کف بودند.
وی با اشاره به توجه انسان برای حفظ آراستگی‌ها در موقعیت‌های متفاوت و در مواجهه با اشخاص گوناگون بیان کرد: تنها وقت نماز و یاد خداست که ما کمترین توجهی به معبودمان نداریم و با هیبت و کسوت نامناسب در حضورش به نماز قامت می‌بندیم.
این آزاده دفاع مقدس با بیان اینکه بسیاری از شهدای ما گمنام هستند و کسی به شناخت کراماتشان نپرداخت از شهید سید‌علی موسوی که مزارش در امامزاده ابراهیم آمل است با کرامات بسیار نام برد و خاطرنشان کرد: 16 سال مردم روستایی در عراق از این بزرگوار کرامات می‌گرفتند ولی مردم ما حتی از مزارش آگاه هم نیستند.
منصف از شهید نماز، سرگرد حسین قاسمی در آمل یاد کرد که هنوز مجسمه‌ای از او در این شهر برپا نشد.
وی از بانو شهربانو ثمنی مادر چهار شهید و همسر شهید یاد کرد که همچنان زنده است و دخترش نیز در راه دفاع از وطن شهیده شد.
منصف تصریح کرد: عشق تنها عامل فتح فرماندهانمان بود و یکتا شدن با زیردستان و سربازانشان نیروی مهری عمیق در بینشان ایجاد کرده بود که اینچنین محبوب شدند.
وی خطاب به مدیران گفت: تنها مقررات موجب تابعیت زیردستان نخواهد شد بلکه عشق ورزی و همدلی راه مدیریت برتر است.
پژوهشگر هشت سال دفاع مقدس با اشاره به بهانه ملی‌گرایان تاکید کرد: یادواره شهدا را باید ملی‌گرایان که شعار وطن دوستی سر می‌دهند برگزار کنند چرا که حداقل کار شهید حفظ وطن بود.    
وی افزود: در وسط دانشگاه می‌سی‌سی‌پی آمریکا به پاس 700 شهید  وطنشان گلزاری از شهدا احداث شد تا دانشگاهیان و ملتشان بدانند که آزادی امروز آنان به خاطر رشادت و خون شهدایشان است ولی ملی گرایان به ظاهر وطن‌پرست ما از یادواره‌هایی که در کشور بر پا می‌شود ایراد می‌گیرند در صورتیکه خودشان باید بیش از دیگران در این مراسم حضور یابند.
این پژوهشگر دوران دفاع مقدس با اشاره به سوگند خداوند در سوره والعادیات که به اسب‌های تیز پرواز و مرکب جهادگران قسم یاد می‌کند، اظهار کرد: ما هنوز این سوره و اسب آن را نشناخته‌ایم مرکب مقدس شهید هنوز ناشناخته مانده است چه رسد به اصل شهید که ما در فهم آن حیرانیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول