اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره شهدای دانشجوی بافق برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بافق در دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجوی بافق برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، در این یادمان که صبح امروز به همت بسیج دانشجویی حوزه شهید عراقی و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بافق برگزار شد، امام جمعه، فرماندار، مسئولان محلی، مسئولان بسیج و سپاه، مردم شهیدپرور بافق و جمعی از اساتید و دانشجویان حضور داشتند.
فرمانده تیپ الغدیر در دوران دفاع مقدس در این مراسم با بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی و حماسه‌های رزمندگان اسلام و گرامیداشت هفته بسیج، بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.
کاظم میرحسینی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌ها و اعتقادات شهدا ضامن حفظ جوانان و نوجوانان در برابر هجوم فرهنگی و سیاسی بی‌وقفه دشمنان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: همچنان که شهدا ستارگان درخشانی برای هدایت ما به راه سعادت هستند، بیان خاطرات آنها نیز استمرار این راه است و یکی از راه‌های مقابله با افرادی که از انقلاب سیلی خورده‌اند و به فکر تلافی هستند همین دست‌نوشته‌های افرادی است که در کنار شهدا بوده‌اند.
میرحسینی بیان داشت: ثبت خاطرات شهدا کمک می‌کند تا یاد امام راحل و شهدا جاودان بماند.
وی از ولایت‌فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب یاد کرد و گفت: اگر می‌خواهیم ولایت‌پذیری از ولی‌فقیه به خوبی صورت گیرد باید از این شهیدان پیروی کنیم و یاد و خاطره آنان و ولایت‌پذیری‌شان در هر زمان و مکانی حتی در بدترین شرایط را ترویج دهیم.
برپایی نمایشگاهی با عنوان "یاد آن روزها" شامل ماکت‌های مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، عکس‌هایی از ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان اسلام همچنین عرضه کتاب و محصولات فرهنگی از برنامه‌های جنبی یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه علمی ـ کاربردی بافق است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول