اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خوزستان صورت می‌گیرد؛

تشکیل دبیرخانه دائمی برای یادواره شهدای اهل‌قلم

خبرگزاری فارس: مشاور خانه مطبوعات ایران در حوزه شهدا و ایثارگران از تشکیل دبیرخانه دائمی برای برگزاری یادواره شهدای اهل‌قلم ایران در خوزستان خبر داد.

تشکیل دبیرخانه دائمی برای یادواره شهدای اهل‌قلم
افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی برای برگزاری این یادواره در خوزستان تشکیل شده است و بزودی طی مراسمی دبیرخانه دائمی شهدا و ایثارگران تاسیس خواهد شد.
وی افزود: در مراسم یادواره شهدای قلم ایران از خانواده این عزیزان، جانبازان و ایثارگران با حضور جامعه مطبوعات و مسئولان کشوری تجلیل خواهد شد.
حیدری گفت: با توجه به جایگاه مطبوعات در مهندسی فرهنگی کشور و نقش فعال و ارزنده خبرنگاران در مبارزه با هجمه‌های فرهنگی و سیاسی و همچنین تلاش این قشر فرهنگی در ادوار مختلف انقلاب و حضور پر رنگ مطبوعات در دوران هشت سال دفاع مقدس و وظیفه سنگین انتقال نسل به نسل رشادت و دلاوری شهدا، ایثارگران و آزادمردان دفاع مقدس با الهام از رشادت‌های خبرنگاران بزرگی همچون شهید محمود صارمی و شهید مرتضی آوینی و ... که در عرصه اطلاع رسانی و به تصویر کشاندن دلیرمردی‌های رزمندگان اسلام با قلم توانا و علم والایشان در این حوزه تلاش کرده‌اند، خانه مطبوعات در نظر دارد نسبت به برگزاری اولین یادواره شهدای قلم ایران اقدام نماید.
مشاور خانه مطبوعات ایران در حوزه شهدا و ایثارگران در پایان با اشاره به اینکه محل و تاریخ برگزاری این یادواره متعاقباً اعلام خواهد شد، گفت: هر ساله یادواره شهدا و ایثارگران در یکی از استان‌های کشور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول