اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج؛

یادواره شهدای بشرویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام هفته مقدس بسیج یادواره 27 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهری حضرت رسول اکرم(ص) بشرویه برگزار شد.

یادواره شهدای بشرویه برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، این مراسم شنبه‌شب با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده‌های شهداء و ایثارگران و با حضور مردم در محل سالن شهید مفتح برگزار شد.
امام جمعه بشرویه در این مراسم با تسلیت ایام حزن و اندوه ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان اظهار داشت: در زیارت عاشورای اباعبدالله الحسین همه ما یکی از خواسته‌ها و آرزوهایمان شفاعت شهداء است که در این ایام می‌توان با امیدواری به این شفاعت گام برداریم.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین ادامه داد: مسیر شهادت مسیری است که امام حسین(ع) به ما آموخت و اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از حرکت الهی عاشورای حسینی است.
وی ادامه داد: ما معتقد هستیم روزی مهدی موعود خواهد آمد و در عصر ظهور حماسه عصر عاشورا را هدایت خواهد کرد.
شمس‌الدین به تشابهات قیام ابا عبدالله با حرکت بقیه‌الاعظم (عج) ادامه داد: فلسفه هر دو انقلاب و قیام حرکت در راستای آشکار شدن عالم دین الهی و احیای منتهای اصیل و کمک به مظلومان و مبارزه با ظالمان است و در برابر آن  ظالمان هستند که به حکومت ظالمانه خود چسبیده‌اند.
امام جمعه بشرویه میثاق با شهداء را اصلی‌ترین هدف برگزاری این مراسمات دانست و افزود: دشمن تمامی تلاش خود را برای تضعیف حکومت اسلامی انجام داد، از تحریم‌های اقتصادی گرفته تا جنگ و این اواخر هم جنگ نرم را در برنامه خود قرار داده است.
شمس‌الدین تمام این مشکل تراشی را مقدمه‌ای برای پیشرفت و پیروزی دانست و تأکید کرد: تحریم اقتصادی پیامبر مکرم اسلام به مدت سه سال در شعب ابی طالب و جنگ‌های پی در پی علیه نظام نوپای اسلامی در سال‌های آغازین رسالت نمونه این جریان ممتد تاریخی است که در نهایت منجر به عزت و سربلندی اسلام شده است.
وی با اشاره به زلزله بیداری اسلامی را که منجر به سقوط فرعون‌های زمانه شده است، یادآور شد: امروز فروپاشی نظام استبدادی و سرمایه‌داری مقدمه‌ای است برای اعتلای حکومت مبتنی بر اسلام ناب محمدی که راه سعادت بشر را نشان داده است و انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه سردمدار این جریان است.
در پایان این مراسم از 27 خانواده شهدای این پایگاه تقدیر شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول