اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (ـعج) استان زنجان خبر داد:

برگزاری نشست‌های روشنگری در مدارس و دانشگاه‌های زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری نشست‌های روشنگری در مدارس و دانشگاه‌ها از سوی سپاه استان زنجان در 9 دی خبر داد.

برگزاری نشست‌های روشنگری در مدارس و دانشگاه‌های زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در ستاد 9 دی‌، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، اظهار داشت:سپاه انصار المهدی (عج) استان برنامه‌های مختلفی را در سطح استان همزمان با 9 دی برگزار می‌کند.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای گرامیداشت حماسه 9 دی و تبیین این روز تاریخی در جامعه برنامه‌های مختلفی از طریق پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مختلف سپاه در استان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از توزیع سی‌دی فرقان همزمان با 9 دی خبر داد و گفت: این سی‌دی‌ها در راستای بصیرت‌‌افزایی در خصوص 9 دی توزیع می‌شود.
وی برگزاری نشست‌های روشنگری را در مدارس و دانشگاه‌ها مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: باید این قشر فرهیخته جامعه را با حماسه 9 دی آشنا کرده و برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای این روز داشت.
طهماسبی فعالیت‌های مختلف در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های سپاه عنوان کرد و گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها راه‌اندازی شده است.
وی یادآور شد: از نظر مقابله با عملیات روانی دشمنان سامانه پیامک سپاه استان راه‌اندازی شده است.
‌معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: در راستای آگاه‌سازی مردم و بصیرت‌افزایی در بین بسیجیان استان برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفته و برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی از دیگر برنامه‌های سپاه استان در 9 دی است که با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
طهماسبی خاطرنشان کرد: ضروری است فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت پیام کوتاه در این ایام به مردم ارسال شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول