اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

دانشگاه فرهنگیان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در استان اردبیل خبر داد.

دانشگاه فرهنگیان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
احمد محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل بر تقویت و احیای نظام تربیت معلم و دانش‌سراها تاکید کرد.
وی بیان داشت: با تصویب هیئت وزیران و ابلاغ وزارت آموزش و پرورش قرار است در اکثر استان‌‌ها به ویژه در استان اردبیل نیز با اخذ مجوزهای لازم پردیس دانشگاهی به صورت جداگانه دخترانه و پسرانه راه‌اندازی شود تا فرهنگیان بتوانند از آموزش‌ها و ادامه تحصیل بهره‌مند شوند.
این مسئول افزود: ما اقدام به کسب دو مجوز راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان کردیم اما با توجه به مشکلات فضای آموزشی و تربیتی امیدواریم این دانشگاه به سرعت و تا سال آینده در یک فضای دانشگاه مناسب راه‌اندازی شود.
مدیرکل آموزش و پرورش  استان اردبیل همچنین از استاندار اردبیل خواست تا در تغییر کاربری فضای آموزشی به اداری در میدان باکری با همکاری و هماهنگی شهرداری اردبیل مشکل پرداخت جریمه 400 میلیون تومانی را بر اساس ماده 100 برطرف کند.
این مسئول ادامه داد: ما فرجام‌خواهی را نیز به کمیسیون تجدید نظر ماده 100 اعلام کرده‌ایم که انتظار می‌رود جریمه 400 میلیون تومانی ما در میدان باکری برطرف شود.
محمودزاده همچنین از استاندار اردبیل خواست از محل اعتبارات شاخص‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در نظام تعلیم و تربیت عنایت ویژه به این مجموعه داشته باشد و زمینه برای عملی شدن برنامه‌های فرهنگی، دینی و معرفتی در مدارس پررنگ‌تر از گذشته به وجود‌ آید.
دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین  ضرورت فرهنگ‌سازی در کمک‌ به مدارس هیئت امنایی را خاطرنشان کرد و گفت: در برخی از مدارس با مشکل پرداخت بهای گاز، ‌برق و آب مصرفی مواجه بودیم که با درایت و حکایت دولت خدمتگزار این مشکلات برطرف شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول