اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 3 دانشگاه‌های آزاد خبر داد:

برگزاری کارگاه روابط عمومی‌های دانشگاه‌های آزاد مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه سه دانشگاه‌های آزاد اسلامی از برگزاری دو کارگاه برای مدیران روابط ‌عمومی این دانشگاه تا پایان سال‌ جاری در استان مازندران خبر داد.

برگزاری کارگاه روابط عمومی‌های دانشگاه‌های آزاد مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد صالحی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اطلاع‌ رسانی و روابط ‌عمومی‌های منطقه سه کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی ارتقای ذهنیت مخاطبان است.  
صالحی با اشاره به این نکته که در دانشگاه آزاد اسلامی روابط‌ عمومی‌ها از نظر سازمانی و چارت اداری زیر مجموعه معاونت‌ها نیستند و مستقیم با رئیس واحد در ارتباط هستند، خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که چقدر جایگاه روابط‌ عمومی در این مجموعه آموزشی بالاست و همین طور مبین این موضوع است که چه میزان مسئولان این دانشگاه برای افکار عمومی احترام قائل هستند و بر ضرورت پاسخگویی به سوالات و پرسش‌های جامعه تاکید شده است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی افزود: بعضا مشاهده می‌کنیم هنوز موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای جامعه به خوبی تبیین نشده و حتی برخی از مسئولان از اقدامات موثر این دانشگاه در عرصه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی مطلع نیستند.
صالحی با اشاره به کسب رتبه برتر برای پنجمین سال متوالی در امر اقامه نماز گفت: درخشش چشمگیر در عرصه پژوهش‌های قرآن و عترت و اهتمام ویژه در ساخت مساجد در واحدهای دانشگاهی نویدبخش این واقعیت است که دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود، نهایت تلاش و کوشش را جهت ارتقای بهره‌وری و نهادینه‌سازی مسائل فرهنگی بکار گرفته است.
دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از برگزاری دو کارگاه ویژه مدیران روابط عمومی در سطح منطقه خبر داد و بیان داشت: به با توجه به اهمیت و نقش عکس در امر اطلاع‌رسانی و ثبت رویدادهای درون سازمانی، لزوم آموزش عکاسی در سطوح مورد نیاز از ضروریات ارتقای کیفی فعالیت‌های روابط عمومی است که بدین منظور کارگاه عکاسی به میزبانی واحد ساری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: کارگاه عملیاتی ویژه مدیران روابط عمومی به میزبانی واحد بابل از سوی دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی تدارک دیده شده است.   
صالحی همچنین از مدیران و مسئولان روابط‌ عمومی خواست به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت سی‌امین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد خودشان با تعامل و نزدیکی با همه حوزه‌ها انعکاس خبری مناسبی از عملکرد این ستاد داشته باشند.          
معاون اداری و مالی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی نیز روابط ‌عمومی‌ها را اجزا و عناصر اصلی ارتباطات در سازمان دانست و گفت: کار روابط‌ عمومی کاهش و نزدیک کردن اذهان عمومی به واقعیت در سازمان است.
قربان درزی گفت: روابط‌ عمومی معرف هر سازمانی است و هر مقدار روابط‌ عمومی از پویایی برخوردار باشد افکار عمومی آن سازمان را پویا می‌بیند.  
قائم مقام رئیس واحد علوم  و تحقیقات آیت‌الله آملی از مدیران روابط عمومی خواست سنتی عمل نکرده  و در تولید خبر به صورت انفعالی عمل نکنند.  
وی اذعان داشت: روابط‌ عمومی‌ها در برخورد با خبر نباید منتظر باشند تا با پیش آمدن رویدادی خبر آن را تهیه کنند بلکه در برخی مواقع باید مبتنی بر صحت، دقت و برحسب تشخیص و خط مشی سازمان خبر را بیافرینند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول