اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

دانشگاه‌ها نخستین خاکریز جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: دانشگاه‌ها خاکریز نخست مبارزه با جنگ نرم بوده و دانشجویان بسیجی افسران این جبهه به شمار می‌روند.

دانشگاه‌ها نخستین خاکریز جنگ نرم هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی ظهر امروز در افتتاح پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اسدیه ابراز داشت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی سربازان و فرماندهان جنگ نرم هستند.  
وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم افکار و اعتقادات مردم به ویژه جوانان را هدف قرار می‌دهد، تأکید کرد: رسالت فرهنگی و مهم دانشگاه‏ها امید بخشی به آینده است.
فرماندار درمیان افزود: در دانشگاه‏ها باید محیط‏های فرهنگی برای ایجاد روحیه امید به آینده ایجاد شود تا دانشجویان رسالت تاریخی و فرهنگی و ملی که بر دوششان گذاشته شده را تحقق ببخشند.
براتی ادامه داد: گسترش روز‌افزون ماهواره‌ها، افزایش تولید و توزیع مشروبات الکلی، ایجاد گروه‌های شیطان‌پرستی و فرقه‌های انحراف و مدگرایی همه نشان از هدفمند بودن حرکت خزنده تهاجم فرهنگی در کشورمان از سوی دشمن دارد.
وی اضافه کرد: تهاجم فرهنگی چون به‌ تدریج و با برنامه‌ریزی دقیق طی سالیان طولانی انجام می‌شود، می‌تواند بسیار خطرناک و کارساز باشد، زیرا جامعه‌ای که مورد تهاجم واقع شده کمتر از خود مقاومت نشان می‌دهد و فرهنگ جدید و تازه‌وارد را می‌پذیرد و حتی گاهی این حرکت کند می‌تواند نامحسوس باشد.
براتی از پایگاه‌های مقاومت به عنوان دژی مستحکم در مقابل تهدیدات فرهنگی دشمن یاد کرد و ابراز داشت: بصیرت‌افزایی در جامعه امروز از نقش‌های کلیدی و تأثیرگذار بسیج و پایگاه‌های مقاومت است.
فرمانده ناحیه بسیج سپاه درمیان نیز گفت: پایگاه مقاومت ولایت در محل دانشگاه پیام‌نور اسدیه به درخواست دانشجویان افتتاح شد که همزمان با بهره‌برداری از آن  300 نفر از مجموع 800 دانشجوی این دانشگاه به عضویت این پایگاه در آمدند.
حسین مقدادی، از هزینه‌کرد مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان خبر داد و یادآور شد: دانشجویان بسیجی سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی در دانشگاه‌ها به شمار می‌روند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول