اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور زنجان:

تحصیل 25 هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام‌نور زنجان

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه پیام‌نور زنجان گفت: در حال حاضر 25 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور این استان مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل 25 هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام‌نور زنجان
سید سعید صفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر 100 رشته و گرایش در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان وجود دارد.
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری 17 رشته تحصیلی به مجموع رشته‌های این دانشگاه افزوده شده است، ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه در 9 مرکز و واحد دانشگاهی متمرکز شده‌اند.
معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان همچنین یادآور شد: به منظور اشتغال به تحصیل جوانان دانشگاه پیام‌نور واحد سجاس نیز به مرکزیت قیدار از سال‌جاری آغاز به کار کرده است.
وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 7 هزار و 455 نفر از طریق کنکور سراسری در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند، ادامه داد: همچنین یک هزار و 228 نفر نیز از طریق آزمون فراگیر در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان پذیرفته شده‌اند.
صفوی همچنین از پذیرفته شدن 180 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو برای این دانشگاه از سوی وزارت علوم ابلاغ شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه 117 دانشجو نیز در مقطع کاردانی به کارشناسی این دانشگاه پذیرفته شده‌اند، اضافه کرد: دانشجویان پذیرفته شده در این مقطع در دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار ساماندهی شده‌اند.
معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تعداد هیئت‌های علمی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان به میزان 25 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: در سال‌جاری دانشگاه پیام‌نور استان زنجان اقدام به جذب 10 هیئت علمی کرده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته به تعداد هر 389 دانشجو یک هیئت علمی وجود داشته است، افزود: اقدام به جذب هیئت‌های علمی به منظور رسیدن به استانداردهای سایر دانشگاه‌های کشور صورت گرفته است.
صفوی با بیان اینکه با جذب هیئت‌های علمی میزان اساتید این دانشگاه 25 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: در حال حاضر نسبت هیئت‌های علمی به تعداد دانشجویان این دانشگاه 250 به یک نفر است.
وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دانشگاه پیام‌نور بومی گزینی و جذب دانشجویان بومی است، ادامه داد: با اقداماتی که توسط مسئولان این دانشگاه صورت گرفته در حال حاضر درصد بسیاری از دانشجویان این دانشگاه بومی هستند.
معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه پیام‌نور استان زنجان یادآور شد: مسئولان دانشگاه پیام‌نور استان زنجان به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان جدیدالورود در آغاز سال تحصیلی جاری اقدام به دایر کردن ستاد استقبال مهر در مراکز و واحدهای این دانشگاه کردند.
وی با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان اقدامات بسیاری را در زمینه‌های مختلف انجام داده است، اضافه کرد: برگزاری بسیار خوب مسابقات قرآنی دانشگاه پیام‌نور به میزبانی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان یکی از اقداماتی است که توسط این دانشگاه صورت گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول