اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان البرز:

نخستین سوله ورزشی البرز در دانشگاه پیام‌نور احداث شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان البرز گفت: استعداد بسیار بالایی در بخش علمی، فرهنگی و ورزشی در البرز مشاهده شده که در مدت هشت ماه از استان شدن آن نخستین سوله بزرگ ورزشی در این دانشگاه احداث شد.

نخستین سوله ورزشی البرز در دانشگاه پیام‌نور احداث شد
محمدعلی قره در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: طی چند سال اخیر دانشگاه پیام نور به یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی و آموزش عالی کشور تبدیل شده که بیشتر دانشجویان آن از قشر جوان هستند.
وی تصریح کرد: در استان مازندران نیز این مرکز بزرگ علمی و دانشگاهی در همه شهرها مشغول به خدمت در عرصه علم و تحقیقات بوده و پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است.
قره که به مدت پنج سال در استان مازندران مدیرکل تربیت بدنی را برعهده داشته است، بیان داشت: دانشگاه پیام نور در استان البرز که چند وقتی است به استانی مستقل تبدیل شده و از استان تهران جدا شده، در این مدت کم توانسته بسیاری از انتظارات مسئولان را برآورده کند.
این مسئول ابراز داشت: استعداد بسیار بالایی در بخش علمی، فرهنگی و ورزشی در البرز مشاهده شده که در مدت هشت ماه از استان شدن آن نخستین سوله بزرگ ورزشی در این دانشگاه احداث شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با اعلام اینکه در طی یک ماه آینده دومین سوله ورزشی این استان نیز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این مرکز زمینی به مساحت 45 هکتار داخل شهر کرج را در اختیار دارد که این مساحت برای یک دانشگاه بزرگ در مرکز استان سرمایه‌ای ارزشمند است.
وی با اشاره به برنامه‌های آینده برای پیشرفت دانشگاه پیام نور البرز خاطرنشان کرد: تا سال آینده دو سالن ورزشی، یک زمین فوتبال، دو زمین فوتسال و چمن مصنوعی به دانشجویان تحویل خواهیم داد.
قره در مورد فضای بزرگ دانشگاهی پیام‌نور در مازندران تصریح کرد: دو هفته گذشته مازندران میزبان بزرگ‌ترین رقابت ورزشی دانشجویان کشور بوده و به مدت نزدیک به 10 روز از دانشجویان پیام نوری سراسر کشور در پنجمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور میزبانی شایسته‌ای داشت.
این مسئول در پایان اذعان داشت: در این دوره از رقابت‌ها حدود 2 هزار دانشجو و کادر همراه از 31 استان کشور در 9 رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول