اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد:

پرداخت تسهیلات به کارکنان علوم پزشکی بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیش از 270 میلیارد ریال تسهیلات ویژه برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در حال پرداخت است.

پرداخت تسهیلات به کارکنان علوم پزشکی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جهانگیر شاهینی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و همچنین مذاکرات طولانی با بانک‌های طرف قرارداد شامل بانک ملت، بانک تجارت و بانک صادرات در استان موفق شدیم حمایت این بانک‌ها را برای پرداخت تسهیلات ویژه با سودهای مناسب برای کارکنان دانشگاه فراهم کنیم.
وی بیان کرد: تامین 4 هزار وام قرض‌الحسنه 20 میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد، یک‌هزار وام خرید خودرو 70 میلیون ریالی، 2 هزار تسهیلات خرید کالا 40 میلیون ریالی و یک‌هزار تسهیلات تعمیرات منزل 50 میلیون ریالی از جمله این تسهیلات است که کمک زیادی به رفاه کارکنان دانشگاه می‌کند.
 شاهینی با تقدیر از مدیران بانک‌های یاد شده به ویژه مدیر امور شعب بانک ملت استان بوشهر افزود: امیدواریم ضمن تداوم این همکاری‌ها در سال‌های بعد زمینه ارایه هرچه بهتر خدمات بانکی برای همکاران در سطح استان فراهم شود.
شاهینی اضافه کرد: این تسهیلات ویژه در قالب قرض‌الحسنه، خرید خودرو، خرید کالاهای اساسی و تعمیرات منزل به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان بوشهر از آبان‌ماه آغاز شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به پروژه‌های این دانشگاه یادآور شد: به طور کلی سه گروه پروژه‌های عمرانی داریم که گروه اول پروژه‌هایی مربوط به مصوبات سفرهای استانی است که در سه دوره سفر رئیس جمهوری به تصویب رسیده و مجموعاً 36 پروژه است.
وی ادامه داد: گروه دوم پروژه‌های استانی و ملی، استانی هستند که حدود 64 پروژه در این زمینه در استان داریم و گروه سوم نیز پروژه‌های دانشگاه هستند که معمولاً کوچکند و تعداد آنها در حدود 20 پروژه است.
شاهینی تصریح کرد: در مجموع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دلیل وسعت و تنوع خدمات، پروژه‌های مختلفی در بخش‌هایی نظیر درمان، بهداشت، آموزش پزشکی، ‌غذا و دارو، دانشجویی، فرهنگی، آموزش و تحقیقات و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها در دست دارد.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل تکمیل، تجهیز، خرید و ایجاد فضاهای ترکیبی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی و پزشکی و فضاهای اداری و دانشجویی است و برای این تعداد پروژه استانی و ملی‌استانی تاکنون 13 میلیارد تومان جذب شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این مبلغ تا 17 میلیارد تومان برسد ضمن اینکه در بخش پروژه‌های ملی نیز حدود 7 میلیارد تومان جذب شده که در مقایسه با سال‌های گذشته رشد بسیار بالایی داشته است.
 شاهینی اظهار داشت: شاخص‌ترین این پروژه‌ها بیمارستان 200 تخت‌خوابی بوشهر، بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان و بیمارستان دیر است که بیمارستان بوشهر تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شود.
وی اضافه کرد: چون این پروژه ملی است، پروژه‌های ملی را وزارتخانه براساس شاخص‌های فنی تحویل می‌گیرد، سپس به دانشگاه تحویل می‌دهد و ما اقدام به تجهیز آن می‌کنیم و بیمارستان دشتستان نیز 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شاهینی افزود: احداث دانشکده پزشکی و دندانپزشکی نیز از دیگر پروژه‌های مهم ما است و اساسا ما دانشگاه را با دید ملی و بین‌المللی توسعه می‌دهیم و به همین دلیل از مقام محترم وزیر سرکار خانم دستجردی به خاطر حمایت‌های بی‌دریغشان از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و همچنین از مسئولان ارشد استانی قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول