اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان:

4 هزار دانشجو از تسهیلات کمیته امداد استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: 4 هزار دانشجوی هرمزگانی از تسهیلات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

4 هزار دانشجو از تسهیلات کمیته امداد استفاده می‌کنند
مهدی مجلس‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: نزدیک به 4 هزار دانشجوی تحت حمایت امداد در دانشگاه‌های استان در حال تحصیل هستند و تاکنون 2 هزار و 500 نفر نیز توانسته اند فارغ التحصیل شوند.
وی افزود: در ارزیابی‌های انجام شده به این نتیجه رسیده‌ایم در خانواده‌هایی که فرزندان آنان تحصیلات عالی داشته‌اند مشکلات کمتری مشاهده می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود در مورد زنان سرپرست خانوار بیان داشت: ما در بحث مشاغل خانگی تسهیلات خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم و خانواده‌ها از این امکانات باید به خوبی استفاده کنند تا بتوانند شرایط مناسب‌تری را برای خانواده خود ایجاد کنند.
مجلس‌آرا اضافه کرد: در گذشته کمیته امداد تنها به مددجویان این نهاد وام پرداخت می‌کرد اما اکنون به فرزندان آنان نیز تسهیلات اعطا می‌کند تا به خودکفایی و اشتغال این خانواده‌ها کمک شود.
وی ادامه داد: زنان سرپرست خانوار علاوه بر مسئولیت خانه‌داری، بحث مسائل اقتصادی خانواده نیز بر دوش آنهاست و باید توجه بیشتری به آنها شود.
مدیر کل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: طی ارزیابی که از پنج هزار خانوار تحت حمایت امداد هرمزگان انجام گرفت، مشخص شد که بسیاری از آنها مشکلات آموزشی و تربیتی دارند که در این زمینه باید کار بیشتری روی آنها انجام شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول