اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار همدان خبر داد:

نصب بیش از 4 هزار انشعاب آب در روستاهای همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 4 هزار و 783 انشعاب در روستاهای استان همدان نصب شده است.

نصب بیش از 4 هزار انشعاب آب در روستاهای همدان
مهدی ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت توجه به جلوگیری از هدررفت آب اظهار کرد: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب روستایی برای جلوگیری از هدررفت آب اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در دستور کار خود دارد.
وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 هزار و 425 کنتور معیوب در سطح روستاهای همدان تعویض شده تا از این منظر از تلف آب جلوگیری شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی همدان اظهار کرد: 4 هزار و 783 انشعاب نیز در روستاهای استان همدان نصب شده است.
وی گفت: با نصب این انشعابات، تعداد مشترکین زیر پوشش شرکت آبفار همدان از 131 هزار و 770 به 136 هزار و 553 افزایش یافته است.
ساکی با اشاره به اهداف این شرکت در سال جهاد اقتصادی بیان کرد: کاهش پرت و تلف آب، مدیریت و تلاش در راستای کاهش مصرف انرژی و کاهش زمان اجرای پروژه‌ها از برنامه‌های این شرکت در راستای تحقق اهداف نام‌گذاری سال جاری به شمار می‌رود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شرکت، از اتمام آبرسانی به روستای دارسیبه از توابع شهرستان نهاوند با 65 خانوار و جمعیتی بالغ بر 270 نفر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه را شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای خط برق فشار متوسط به طول 70 متر، اجرای خط انتقال به طول یک کیلومتر، ساخت یک باب مخزن بتنی 75 مترمکعبی و احداث بیش از یک کیلومتر شبکه داخلی روستا بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در پایان سخنانش بیان کرد: شهرستان نهاوند دارای 169 روستاست که از این تعداد 105 روستای آن با 75 درصد جمعیت روستایی زیر پوشش امور آبفار شهرستان نهاوند قرار دارند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول