اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج در زنجان صورت گرفت؛

آبرسانی به تیپ 36 سپاه استان زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول آماد و پشتیبانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج آبرسانی به تیپ 36 سپاه استان زنجان انجام گرفت.

آبرسانی به تیپ 36 سپاه استان زنجان
اصغر موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: آبرسانی به تیپ 36 سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان همزمان با هفته بسیج به طول 8.5 کیلومتر انجام شد.
وی افزود: این آبرسانی از محل تصفیه‌خانه زنجان تا پادگان ولی عصر و پادگان شهید باکری ادامه یافته و آب شرب این دو پادگان را تامین می‌کند.
مسئول آماد و پشتیبانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تامین آب شرب تیپ 36 سپاه استان از اهداف این آبرسانی محسوب می‌شود، افزود: پادگان عسگریه گروه هوافضای زنجان نیز از این آبرسانی بهره‌مند می‌شوند.
وی ادامه داد: با احداث ایستگاه پمپاژ و نصب پمپ با دبی شش لیتر در ثانیه روزانه 250 متر مکعب آب شرب برای مکان‌های در نظر گرفته شده آبرسانی می‌شود.
موسوی یادآور شد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی سپاه استان با شرکت آب و فاضلاب زنجان اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول