اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مازندران؛

پروژه آبرسانی روستایی نوشهر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: پروژه آبرسانی مجتمع ملکار نوشهر با حضور استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

پروژه آبرسانی روستایی نوشهر به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر،رئیس شورای روستای انارور به نمایندگی از شوراهای حمزه ده علیا و سفلی، انارور، ملکار و سنگسرا صبح امروز در  مراسم افتتاحیه این مجتمع در مسجد روستای انارور گفت: یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین مشکلات این پنج روستا تامین آب شرب مورد نیاز اهالی آن بوده که پس از سال‌ها تلاش امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.
منصور عسگری ابراز داشت: این پروژه مهم در طول این سال‌ها با حمایت مسئولان و نماینده مجلس شورای اسلامی در نوشهر پیگیری شد و در سفر رهبر معظم انقلاب از پروژه‌های مصوب این سفر قرار گرفت و بعد از پنج سال بهره‌برداری شد.
وی با اشاره به فاصله اندک دریا و جنگل در حوزه بخش مرکزی نوشهر ادامه داد: در همین فاصله اندک سه کیلومتری انواع حریم‌ها شامل دریا، محور اصلی، گاز، البرز مرکزی و برق فشار قوی موجب شده روند اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی و ساخت و سازها با مشکل مواجه شود.
عسگری با اشاره به جمعیت بیش از 5 هزار نفره این روستاها تصریح کرد: با توجه به الحاق‌های جدید، طرح‌های هادی این روستاها نیازمند بازنگری است تا نسبت به افزایش حریم در روستاها اقدام شده و روند ساخت و ساز بومیان را در این روستاها افزایش دهیم و از مهاجرت مردم جلوگیری کنیم.
وی همچنین به مشکلات محور نوشهر –رویان به ویژه در مسیر این روستاها اشاره کرد و بیان داشت: تقاطع‌های ایجاد شده غیر استاندارد، نامناسب بوده و نبود روشنایی در این محور خسارات مالی و جانی زیادی را  در این محور موجب شده که امیدواریم روند بهسازی آن تسریع شود.
در ادامه فرماندار نوشهر نیز گفت: باید برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش شود.
محمدعلی قمی اویلی با اشاره به مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در شهرستان نوشهر بیان داشت: بیش از 95 درصد از پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان نوشهر اجرایی شده است.
وی ادامه داد: با به بهره‌برداری از این مصوبات و دیگر مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان نوشهر شاهد تغییر چهره شهرستان خواهیم بود.
در ادامه نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز تامین آب آشامیدنی سالم را از نیازهای اساسی مردم عنوان و تصریح کرد: استانداری برای تخصیص اعتبارات بیشتر در این زمینه به آبفای روستایی توجه ویژه داشته باشد.
انوسیروان محسنی‌بندپی اذعان داشت: تاکنون پروژه‌های خوبی در سطح دو شهرستان از سفر رئیس جمهوری و سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به تصویب رسیده که بهره‌برداری از این مجتمع نیز از برکات سفر رهبر انقلاب است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول