اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

دشمن برای انحراف در فلسفه عاشورا در تلاش است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: دشمن برای ایجاد انحراف در فلسفه عاشورا برنامه‌ریزی کرده و هدفش به زمین انداختن پرچم سرخ عاشورا و پرچم سبز ظهور در مکتب شیعه است.

دشمن برای انحراف در فلسفه عاشورا در تلاش است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری صبح امروز در همایش مداحان و رؤسای هیئت‌های مذهبی قیروکارزین اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگی که خداوند در دنیا نصیب ما کرده خادمی مجالس امام حسین (ع) است که دنیا گنجایش پاداش و اجر آن را ندارد.
وی تنها راه نجات بشر از دریای طوفان زده دنیا را کشتی نجات سیدالشهدا (ع) دانست و ابراز داشت: درس عاشورا تا روز قیامت ادامه دارد و هر سال گویا کربلای تازه‌ای اتفاق افتاده و ما برای نجات از دست ماهواره‌ها، انحرافات و فسادها به عنایت اهل بیت (ع) محتاج هستیم.
اکبری خطاب به رؤسای هیئت‌های مذهبی بیان داشت: هیئت‌ها با همکاری و هماهنگی نسبت به فضا‌سازی مناسب برای ایام محرم و اجرای برنامه‌های آن اقدام کرده و مواظب افراط و تفریط در مجالس باشیم.
امام جمعه قیروکارزین با اشاره به برنامه‌های دشمن برای کم‌رنگ کردن حادثه کربلا خاطرنشان کرد: امروز دشمن برای ایجاد انحراف در فلسفه عاشورا برنامه‌ریزی کرده و هدفش به زمین انداختن پرچم سرخ عاشورا و پرچم سبز ظهور در مکتب شیعه است.
وی اضافه کرد: مسئولان هیئت‌ها افرادی شاخص و موجه با گفتار و رفتاری به جا و سنجیده باشند و مواظب نوع مداحی‌ها، نوحه و روضه‌خوانی‌ها باشیم تا در دام توطئه‌های دشمن گرفتار نشویم.
اکبری با اشاره به فعالیت 45 هیئت مذهبی در قیروکارزین بیان داشت: هیئت‌ها ضمن سنگ تمام گذاشتن در عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) مواظب ساعات شروع و پایان عزاداری‌ها و صدای بلندگوها باشند تا باعث مزاحمت و آزار برای همسایگان مساجد و حسینیه‌ها نشویم.
امام جمعه قیروکارزین خواندن سر وقت نماز ظهر عاشورا را به عنوان جلوه بزرگ این روز یک اصل دانست و تصریح کرد: نماز اساس زندگی و اصلاح جامعه است و نماز سیدالشهدا (ع) در ظهر عاشورا درس‌های بزرگی برای ما دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول