اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

گمشده امروز بشریت معنویت است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: گمشده امروز دنیا ارتباط با خداست و با وجود تلاش‌هایی که برای تامین رفاه بشریت صورت می‌گیرد، مردم جهان به دنبال معنویات و ماورا طبیعت هستند.

گمشده امروز بشریت معنویت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در مراسم تقدیر از نفرات برگزیده مسابقات قرآنی کارکنان نیروی انتظامی استان فارس و خانواده‌هایشان اظهار داشت: اگر در آینده نیز پیشرفت و توسعه‌ای را برای کشور خود آرزو داریم، آن را در پرتو تمسک و عمل به دستورات قرآن کریم و اهل بیت پیامبر (ص) می‌یابیم.
صادق عابدین قرآن و اهل بیت (ع) را دو یادگار گران‌بهای خاتم‌الانبیاء (ص) دانست و تصریح کرد: سربلندی ما در دنیا این است، تنها کشوری هستیم که با قرآن و اهل بیت (ع) ارتباط داریم و دستورات زندگی‌مان را از آنان می‌گیریم.
نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: هر چند برگزاری مسابقات قرائت قرآن، بسیار مهم است، اما تدبر در آیات قرآن ارزش بالاتری دارد و اگر آسیبی به ما وارد شده به دلیل کم توجهی به این موضوع اساسی، بوده است.
وی بر اهمیت مأنوس بودن خانواده‌ها با قرآن تاکید کرد و بیان داشت: همگان برای گسترش فضای قرآنی در میان خانواده، فامیل و جامعه تلاش کنند.
صادق عابدین با اشاره به تلاش‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری برای آشنا کردن جامعه با مفاهیم قرآنی، افزود: ما باید قدردان نعمت وجود قرآن باشیم و فهم خود را با قرآن بالا ببریم و نباید در تاریکی مکاتب دیگر، گمراه شویم چراکه گوهر تابناکی مانند قرآن در اختیار ماست.
استاندار فارس گمشده امروز دنیا را معنویت و ارتباط با خدا دانست و گفت: با وجود تلاش‌هایی که برای تامین رفاه بشریت صورت می‌گیرد، مردم جهان به دنبال معنویات و ماورا طبیعت هستند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول