اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع):

تحقق رسالت سپاه در گرو توسعه معنویت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: تحقق رسالت سپاه در گرو توسعه و گسترش فرهنگ معنویت در این نهاد انقلابی است.

تحقق رسالت سپاه در گرو توسعه معنویت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان، مسئولان و مدیران سپاه قمربنی‌هاشم(ع)، اظهار داشت: تحقق رسالت سپاه در گرو توسعه و گسترش فرهنگ معنویت در این نهاد انقلابی است.
وی رویکرد شایستگی‌های پاسداری را تقویت بنیه دینی و اخلاقی کارکنان سپاه برشمرد و گفت: این رویکرد باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
سرافراز سپاه را یک مجموعه ولایت‎مدار دانست که رکن اصلی آن معنویت است، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت پاسداری از  انقلاب فرهنگی ملت مسلمان ایران را بر عهده دارد که با رهبری پیامبر گونه حضرت  امام خمینی(ره) به مسلمین جهان عزت بخشید و فضای آلوده و نکبت بار کشور در دوران خفقان پهلوی را به فضای معنوی تبدیل کرد.
وی اضافه کرد: حافظان انقلاب و کیان اسلامی باید آراسته به کمال صفات معنوی باشند و این آراستگی با شایستگی‌های پاسداری محقق می‌شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) معنویت افزایی و کسب بصیرت را از مهم‌ترین نتایج شاخصه‌ها و سنجش‎های شایستگی‌های پاسداری برشمرد و گفت: دشمن قصد دارد ساختار و نگاه ذهنی مردم را نسبت به حقایق تغییر دهد که در صورت موفق شدن، ذهن از حالت تعادل خارج شده و به دنبال یک تعادل جدید می‌گردد که فاصله رسیدن تا تعادل جدید می‎تواند زمینه‌ساز بروز ناهنجاری‎ها و رفتارهای مخاطره‌آمیز باشد.
وی با اشاره به ترفندهای دشمن در این ارتباط، افزود: زمانی که دشمن بتواند یک نظام جدید را جایگزین نظام ذهنی انسان کند، فروپاشی ذهنی ایجاد می‌شود.
سرافراز در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون فتنه گفت: اگر حق و باطل در لباس خود ظاهر شود تشخیص آنها برای مردم آسان است اما اگر این دو با هم یکی شدند آنگاه این تشخیص برای مردم سخت می‎شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول