اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام والمسلمین سالک:

برای تشکیل جبهه متحد اصولگرایان ۱۷ جلسه کارشناسی در جامعه روحانیت برگزار شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه انسان‌هایی که خود را برای خداوند باری تعالی پاک کرده‌اند در حوادثی که روی می‌دهد بصیرت، اخلاص و حضور به هنگام و به اندازه دارند، تاکید کرد: طرح تشکیل جبهه متحد اصولگرایان ماه‌ها قبل در جامعه روحانیت مبارز مطرح شد و 17 جلسه کارشناسی برای بررسی ابعاد مختلف آن تشکیل شد.

برای تشکیل جبهه متحد اصولگرایان ۱۷ جلسه کارشناسی در جامعه روحانیت برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک صبح امروز در آیین افتتاح دفتر سرپرستی روزنامه وطن امروز در استان اصفهان با اشاره به اینکه باید به نعمت ولایت که خداوند متعال امروز در دوران غیبت کبرا امام زمان (عج) به ما داده است عنایت ویژه داشته باشیم، اظهار داشت: پرچم رهبری امت که دیروز در دست امام (ره) بود اکنون در دستان پرتوان رهبر معظم انقلاب است و ایشان حضور نقش آفرینی در صحنه دارند.
وی با تاکید بر اینکه به گفته رهبر معظم رهبری امروز جریان شیطانی سلطه در سطح جهانی همه قدرت، توان علمی، سیاسی و فرهنگی خویش را به راه انداخته تا بر این نظام چیره شود و ستون خیمه آن که ولایت باشد را بزند، گفت: باید همه تلاش در راستای حفظ این مهم باشد.
 
*با تمام اعتقاد ایستاده‌ایم و صحنه را خالی نمی‌کنیم
این فعال اصولگرا با بیان اینکه در همین مسیر بارها شاهد تلاش دشمنان این کشور در جریان وقایعی همچون حمله به صحرای طبس، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه 78 و فتنه 88 بوده‌ایم، افزود: اما همه این شرایط در حالی است که ما صحنه را خالی نمی‌کنیم تا زمانی که خونمان را پای اعتقاداتمان بریزیم.
وی گفت: دشمنان بارها برای براندازی این نظام تلاش کرده‌اند ولی اراده خداوند چیز دیگری است و نمی‌توانند نور خدا را خاموش کنند.
سالک با اشاره به اینکه ما همواره در عرصه‌های مختلف دست استکبار را قطع کرده‌ایم، اظهار داشت: این موارد گاهی به واسطه بسیجیان جان بر کف و گاهی نیز خلع ید از استکبار به واسطه قلم زنان ولایت مدار به وقوع می‌پیوندد.
وی تصریح کرد: روزنامه وطن امروز باید با قدرت میان داری کرده و در مقابل تهاجم نرم استکبار بایستد و فهم سیاسی دینی جامعه را افزایش دهد.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به شرایط سیاسی کشور گفت: خط بندی‌هایی در این سال در کشور رخ داده مبنی بر چپ راست کردن افراد و سپس تقسیم دوباره آنان به چپ تندرو، چپ کندرو که امثال این خط بندی‌ها را سال‌ها پیش فردی به صحنه سیاسی این کشور آورد که مهره اصلی فتنه 88 بود.
وی با اشاره به اینکه ما دو تفکر ولایت‌مدار و شیطانی داریم، افزود: بر همین اساس حرکت ولایی ما مطالبات رهبر معظم انقلاب را برآورده می‌کند.
 
*تسویه حساب‌های شخصی شکاف‌ها را گسترش می‌دهد
سالک با بیان اینکه سلایق افراد مختلف است و برخی تفاوت نظرها یک انتظار منطقی محسوب می‌شود، اظهار داشت: البته باید همواره خداوند در نظر گرفته شود، زیرا تسویه حساب‌های سیاسی و شخصی به جز ایجاد شکاف در میان نیروها اثر دیگری ندارد.
وی حرکت بر اساس اصول سیاست دینی را تاکید کرد و افزود: خواص برای رشد و گسترش بیداری آحاد جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.
این اصولگرا با اشاره به اینکه با پشت سر گذاشتن جبهه‌های جنگ سخت اکنون در صحنه جنگ نرم رکن اصلی عملیات‌های روانی تبلیغات است، بیان داشت: دشمنان این مرز و بوم از همین مسیر به دنبال پیروزی بدون خون‌ریزی هستند.
وی ادامه داد: باید دشمن را زمین‌گیر کرد و به دوستان پر و بال داد، اکنون میدان عمل وسیعی در اختیار نیروهای حزب‌اللهی قرار گرفته است.
سالک خطاب به گروه‌های سیاسی تاکید کرد: از بازی کردن با الفاظ بپرهیزید، به اسم کلمه گفتمان نباید هر مطلبی را مطرح کنیم.
 
*چه کسانی از فضای التهاب رسانه‌ای سود می‌برند
وی با اشاره به اینکه در فضای التهاب رسانه‌ای جز سردرگمی چیزی نصیب جامعه نمی‌شوند، افزود: باید دید اگر ما دایم مشغول به درگیری‌های داخلی باشیم چه کسانی سود می‌برند.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه انسان‌هایی که خود را برای خداوند باری تعالی پاک کرده‌اند در حوادثی که روی می‌دهد بصیرت، اخلاص و حضور به هنگام و به اندازه دارند، تاکید کرد: طرح تشکیل جبهه متحد اصولگرایان ماه‌ها قبل در جامعه روحانیت مبارز مطرح شد و 17 جلسه کارشناسی برای بررسی ابعاد مختلف آن تشکیل شد.
وی ادامه داد: البته مدتی پس از آن جبهه پایداری اعلام موجودیت کرد، که برخی نیز معتقد بودند این مسئله عقبه یک ساله داشت و سپس جبهه ایستادگی وارد میدان شد و پس از چند جلسه دیدار با آیت الله مهدوی کنی در مورد مسایل مختلف، انتقادات بسیاری مطرح است اما باید دید کدام یک از ما در طول این سال‌ها اشتباه نداشته‌ایم، لذا باید سعه‌صدر داشت.
سالک با بیان اینکه در مجموع می‌توان گفت کارها به خوبی پیش می‌رود و رهبر انقلاب نیز اشراف کامل بر مسایل داشته و سخنرانی‌های ایشان راهنما و راهگشای حرکت تمام نیروها است، تصریح کرد: اگر نتوانیم وحدت و انسجام لازم را به دست آوریم با خطر ناشی از سه جبهه اصلاح طلبان، جریان انحرافی و دشمنان خارجی روبه‌رو می‌شویم.
 
*عدم انسجام اصولگرایان مجلس آینده را چالشی می‌کند
وی با اشاره به اینکه انتظار داریم مجلس آینده مجلسی ولایت مدار و سینه چاک ولایت باشد، افزود: در غیر این صورت پیش‌بینی من این است که چنانچه انسجام لازم در بین اصولگرایان به وجود نیاید با مجلسی چالشی روبرو می‌شویم.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه موضع‌گیری امروز ما باید زیر سایه ولایت فقیه باشد و اگر دشمن مشترکی داشته باشیم آن دشمن آمریکا است، افزود: لذا باید افکار عمومی جامعه خویش را با ابعاد مختلف قیام وال استریت و جنبش 99درصد بیشتر آشنا کنیم.
 
*افرادی که دم از غرب می‌زدند اکنون کجا هستند
وی با اشاره به اینکه افرادی که دم از آمریکا و غرب می‌زدند امروز باید بررسی کنند که در آنجا چه وضعیتی در جریان است، یادآور شد: امام (ره) می‌فرمودند؛ «باید طراحان پشت پرده را بزنید که همانا آمریکا، شوروی و صهیونیست‌ها هستند»، قدرت‌هایی که امروز متزلزل شده‌اند.
سالک با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه آمریکا چندی پیش اعتراف کرد که جایگاه خود را از دست داده است، گفت: نمی‌توانند با طرح سلطه نظامی آن را باز پس گیری کنند، بلکه روی آوردن به توسعه اقتصادی شاید تنها راه نجات آنان باشد.
وی خطاب به رسانه‌های اصولگرا اضافه کرد: باید شجاعت، بصیرت، اطلاع رسانی مستند و شفاف، ارتقای فهم سیاسی دینی جامعه و ارایه تحلیل و دلیل در مقابل مسایل مختلف را سرلوحه کار خویش قرار دهید.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول