اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه:

لازمه تشکیل مجلسی توانمند، اتحاد جبهه پایداری با گروه 8+7 است

خبرگزاری فارس: دبیر‌کل جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه گفت: پیوستن جبهه پایداری به 8+7 شرط اساسی برای تشکیل مجلسی کارآمد و انقلابی است.

لازمه تشکیل مجلسی توانمند، اتحاد جبهه پایداری با گروه 8+7 است
بهروز همتی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: تشکیل جبهه 8+7 راهی مطمئن برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امیدواریم با پیوستن جبهه پایداری به این تشکل، اتحاد نیروهای مومن و انقلابی بیش از پیش نمود پیدا کند.
وی افزود: برای تشکیل مجلس توانمند، انقلابی و کارآمد وحدت و اتحاد نیروهای انقلابی، شرطی اساسی و لازم است.
دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه عنوان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، در وصیتنامه سیاسی، الهی خود و نیز در فرمایشات گران‌سنگشان توصیه اکید فرموده‌اند، جامعه روحانیون مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به عنوان دو شاخص، باید باقی بمانند.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره حساس زمانی که استکبار جهانی با تمام توان در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است، بر ما واجب است با انسجام، وحدت و اتحاد حول محور رهبری و همراه با روحانیت معظم، تلاش کنیم ضربات نهایی را بر پیکره ضعیف شده استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، وارد کنیم و آن را نابود سازیم.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به محور قرار گرفتن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، عنوان کرد: لازم است با راهنمایی‌های معظم‌له، همگام با جامعتین، در راستای نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی، قدم برداریم.
استاندار سابق خراسان شمالی با اشاره به نام‌گذاری سال جهاد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: گویی رهبر معظم انقلاب، بحران اقتصادی امسال جهان را پیش‌بینی کرده بودند و از قبل می دانستند نظام سرمایه‌داری کشورهای غربی فرو خواهد پاشید؛ برهمین اساس، امسال را سال جهاد اقتصادی نامیدند تا نظام اقتصادی کشور از ترکش‌های این فروپاشی و اضمحلال در امان بماند.
همتی ادامه داد: پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب در سال‌های آینده تحقق خواهد یافت.
دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان کرمانشاه با تاکید بر محور قرار گرفتن ولی فقیه در کشور و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها، گفت: پیشرفت کشور در گرو حرکت در مسیری است که رهبر انقلاب ترسیم کرده و هرگونه فتنه و انحراف، جامعه را دچار سردرگمی خواهد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول