اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن شهید کلاهدوز تهران؛

تیم شمشیربازی شرکت گاز در صدر قرار گرفت

خبرگزاری فارس: مرحله چهارم هفته هشتم لیگ برتر شمشیربازی با صدرنشینی شرکت ملی گاز ایران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران به پایان رسید.

تیم شمشیربازی شرکت گاز در صدر قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر شمشیربازی کشورمان در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری شد و تیم شمشیربازی شرکت ملی گاز با غیبت کانون شمشیربازی اردبیل و تیم شمشیربازی حمل و نقل ارومیه به صدر جدول رسید.
در حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر شمشیربازی، تیم شمشیربازی ذوب‌آهن اصفهان سه بر صفر از سد موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گذشت و تیم شمشیربازی شرکت ملی گاز ایران با همین امتیاز تیم کیش را شکست داد.
تیم‌های کانون شمشیربازی اردبیل و حمل و نقل ارومیه به دلیل شرایط نامساعد جوی در شمال غربی کشور امکان حضور در هفته هشتم لیگ را پیدا نکردند.
قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی هفته آینده مشخص می‌شود.
در نهایت، تیم شمشیربازی شرکت ملی گاز ایران با ۶۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم شمشیربازی ذوب آهن اصفهان با ۶۰ امتیاز و تیم شمشیربازی پیکان نیز با سه بازی کمتر به دلیل غیبت اردبیل با ۵۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی قرار گرفتند.
همچنین تیم‌های شمشیربازی زنجان، موسسه تفریحات سالم منطقه آزاد کیش و هیئت شمشیربازی همدان در جایگاه چهارم تا ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر شمشیربازی قرار گرفتند.
گفتنی است قهرمان نیم فصل لیگ شمشیربازی که قرار بود در پایان نیم فصل مشخص شود به دلیل غیبت کانون شمشیربازی اردبیل و حمل و نقل ارومیه در هفته نهم رقابت‌های لیگ شمشیربازی معرفی می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول