اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ارشاد کهگیلویه و بویراحمد؛

محصولات پاک در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در این استان گفت: در این نمایشگاه جدیدترین و پاک‌ترین محصولات رسانه‌ای روز دنیا به مخاطبین عرضه می‌شود.

محصولات پاک در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ارائه می‌شود
امین کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد وجود بازی‌های رایانه‌ای غیر‌مجاز و مغایر با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در بازار هستیم که خواسته یا ناخواسته فرهنگ و باورهای جوانان ما را نشانه رفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که باید توجه و حساسیت بیشتری روی این موضوع داشته باشیم، گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در یاسوج به منظور آشنایی مردم، جوانان، نوجوانان و کودکان با جدیدترین و پاک‌ترین محصولات رسانه‌ای برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: امروزه بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای موجود در بازار موجب تاثیرات منفی بر روح و روان کودکان ما گذاشته که لازم است حساسیت و ضرورت این موضوع در جامعه روشن‌تر شود.
کمالوند آشنایی مردم با نرم‌افزارهای جدید و روز دنیا را ضروری دانست و ادامه داد: در نمایشگاه محصولات رسانه‌ای و دیجیتال یاسوج بهترین و سالم‌ترین محصولات و بازی‌های رایانه‌ای در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که امیدواریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این محصولات به منظور ترغیب و آشنایی مردم با نرم‌افزارهای مفید و آموزشی با تخفیف ویژه به بازدید‌کنندگان عرضه می‌شوند.
وی با بیان این‌که این نمایشگاه در 10 تا 15 آبان‌ماه در مصلی یاسوج برگزار می‌شود، تصریح کرد: بسته‌های آموزشی دوره‌های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با 50 درصد تخفیف در این نمایشگاه به فروش می‌رسند.
این مسئول فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد از حضور شرکت ابرا و نمایش قرآن دیجیتالی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال یاسوج خبر داد و عنوان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای برگزاری این نمایشگاه حدود 7 میلیارد ریال است.
وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در پایتخت طبیعت ایران (یاسوج)، از تخفیف‌های بالای محصولات این نمایشگاه بهره برده و با تکنولوژی‌های روز دنیا، اینترنت پاک، بازی‌های رایانه‌ای مفید و سالم و بسته‌های آموزشی و فرهنگی آشنا شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول