اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری؛

شهرداران برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه از شهرداران برتر این استان تجلیل شد.

شهرداران برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری شنبه شب در نشست شورای اداری این استان، اظهار داشت: در نمایشگاه شهرداران کشور که با حضور بیش از یک هزار شهردار برگزار شد در نهایت پس از بررسی و اعلام نظر کارشناسی 100 امتیاز در این نمایشگاه بین شهرداران توزیع شد.
حسن طاهری ادامه داد: در پایان با اعلام امتیازات در مجموع شهرداران چهارمحال و بختیاری موفق به کسب 20 امتیاز شدند.
وی با اشاره به اسامی شهرداران برتر در این نمایشگاه، گفت: شهرداران اردل، بروجن، کیان، نقنه، فارسان، بلداجی، گهرو و فرخ‌شهر از شهردارانی بودند که از این افراد به علت کسب امتیاز در نمایشگاه شهرداران کشور تجلیل شد.
طاهری همچنین از ابراز رضایت از عملکرد مطلوب شهرداران با تأیید معاون عمرانی وزارت کشور، گفت: شهردار شلمزار، شهردار شهرکرد، شهردار فارسان، شهردار لردگان، شهردار بروجن و شهردار فرخ‌شهر از جمله شهردارانی بودند که به‌واسطه عملکرد مطلوب، و تأیید عملکرد این شهرداران از سوی معاون عمرانی وزارت کشور تجلیل شدند.
در ادامه این مراسم از هوشنگ سواری دهیار روستای خراجی، اسماعیلی دهیار ایرانچه و شریف‌پور دهیار لارک نیز تجلیل شد.
در این مراسم همچنین از رفتار مدیر عامل سابق شرکت پخش‌ فراورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری و مدیر کل سابق تعاون روستایی استان به‌واسطه عملکرد مطلوب و شایسته در طول مدیریت شرکت پخش فراورده‌های نفتی این استان تشکر و قدردانی شد.
گفتنی است که لوح تقدیر شهرداران و دهیاران برتر توسط استاندار و نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تقدیم برگزیدگان شد.در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری از شهرداران چهارمحال و بختیاری که در نمایشگاه شهرداران کشور امتیازات ویژه کسب کردند تجلیل شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول