اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت پنجم آذر ماه صورت گرفت؛

تجلیل از مدیران فعال و بسیجی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: به مناسبت پنجم آذر ماه و سالروز صدور فرمان امام (ره) بر تشکیل ارتش 20 میلیونی از بسیجیان؛ استاندار اصفهان از تعدادی از مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی این استان تجلیل کرد.

تجلیل از مدیران فعال و بسیجی استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که به مناسبت پنج آذر ماه و سالروز صدور فرمان امام (ره) بر تشکیل ارتش 20 میلیونی از بسیجیان حضور در محل استانداری حضور پیدا کرده بودند، بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.
مدیران دستگاه‌های استان اصفهان با شرکت در این مراسم به دعوت رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای در مورد مبارزه با سناریوهای نخ نما شده آمریکا و اسرائیل لبیک گفتند.
مدیران بسیجی و انقلابی استان اصفهان نیز آمادگی خود را برای حضور وحدت بخش و دشمن شکن در برابر انواع تهدیدهای خارجی و داخلی اعلام کردند.
همچنین استاندار اصفهان با اهدا لوح تقدیر از برخی مدیران فعال و نمونه بسیجی، به پاس عملکرد موفق آنها که هم‌راستا با سیاست‌های بسیج مستضعفین خدمت رسانی کرده و امور محوله را به انجام رسانیده‌اند، تجلیل کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول