اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی فارس:

نباید از فضای مجازی غافل شد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی فارس گفت: فعالیت در فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است و نباید از آن غافل شویم.

نباید از فضای مجازی غافل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی خادم شنبه‌شب در نخستین جشنواره افسران جنگ نرم و نهضت روشنگری ویژه وبلاگ نویسان بسیجی دانشگاه‌های استان فارس که به همت سازمان بسیج دانشجویی این استان در تالار فجر شیراز برگزار شد، جنگ نرم و بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای را یکی از ابزارهای جدی و موثر دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی اعلام جنگ نرم علیه استکبار جهانی و نظام سلطه بود.
وی با تاکید بر مجهز بودن به سلاح مورد نیاز شامل رسانه‌ها، نشریات، فضای مجازی و ... در عرصه جنگ نرم افزود: با ایمان، اعتقاد، همدلی و وحدت می‌توان در این عرصه موفق بود.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس بر انسجام‌بخشی و تامین مسیر پیشرفت و حرکت به سمت اهداف مورد نظر تاکید و اضافه کرد: نقطه قوت اصلی ما وجود بسیجیان علاقمند و متخصص و سرمایه انسانی خوب بوده و بهره‌گیری گسترده از امکانات عمومی و دانشگاه‌ها، وجود وبلاگ‌ها و سایت‌های متعدد، علاقمندی و فعالیت مردم ایران در فضای مجازی از دیگر توانمندی‌های کشور در این عرصه است.
خادم ادامه داد: سپاه به عنوان یک مجموعه توانمند و پشتیبان بسیج دارای ارتش سایبری قوی است که ما می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.
وی با تاکید بر انسجام، هماهنگی در فضای مجازی، طراحی دوره‌های آموزشی و پیاده کردن آن‌ها خواستار فراهم کردن زیرساخت‌ها، امکانات و افزایش شناخت مسئولان در دانشگاه‌ها نسبت به فضای مجازی شد و گفت: افزایش اشراف اطلاعاتی، واکنش سریع و داشتن سرعت عمل در فضای مجازی و اختصاص اعتبار لازم در این عرصه باید مد نظر قرار گیرد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس، تسلط دشمن به فناوری‌های فضای مجازی، تهاجم گسترده آن‌ها از طریق فضای سایبر و... را از تهدیدات پیش روی کشور عنوان و با تاکید بر واکنش سریع و به موقع در راهبردهای خودمان خاطرنشان کرد: در صورت افزایش انسجام بخشی، ایجاد لینک، تعامل با سایت‌های همسو و نهادها موفق می‌شویم.
خادم با بیان اینکه کانون‌های مجازی در دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی سراسر این استان فعال می‌کنیم ابراز داشت: ضرورت راه‌اندازی دوره آموزشی وبلاگ‌نویسی احساس می‌شود.
وی بیان داشت: فعالیت در فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است و نباید از آن غافل شویم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول