اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس فتا در استان فارس کشف شد؛

تخلف 140 میلیون تومانی در فضای سایبری

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا در استان فارس از شناسایی و رسیدگی به پرونده تخلف 140 میلیون تومانی جوان 23 ساله شیرازی در فضای سایبری خبر داد.

تخلف 140 میلیون تومانی در فضای سایبری
موسی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این جوان با استفاده از نرم‌افزارهای فارکس با یک شرکت خارجی فعال در بورس قراردادی تنظیم و با جذب زیرشاخه‌هایی در سراسر کشور و شهر شیراز اقدام به معامله می‌کرده است.
حسینی ادامه داد: پس از مدتی نیز این جوان با شرکت خارجی مورد نظر ارتباط خود را قطع کرده و اقدام به جذب زیرشاخه‌های خود در استان فارس به ویژه شیراز می‌کرد.
وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پلیس در فضای سایبری این جوان متخلف شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس فتا در استان فارس با بیان اینکه وظیفه پلیس در فضای سایبری دفاع از حریم خصوصی افراد است ادامه داد: پلیس فتای استان فارس در این عرصه پیشرو است و در سطح کشور پس از تهران مقام دوم را در مقابله با جرائم اینترنتی دارد.
وی ادامه داد: وظیفه ما رسیدگی به جرائم در این فضا و دفاع از حقوق افراد است که دفاع از این حقوق را با جدیت دنبال می‌کنیم.
رئیس پلیس فتا در استان فارس همچنین به خانواده‌‌ها هشدار داد که مراقب فرزندان خود باشند تا در فضای سایبری هیچگونه اطلاعات شخصی و خانوادگی را وارد نکنند و از دانلود هر فایل در فضای اینترنتی خودداری کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول