اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کوثر:

قدرت بسیج قلب تلاویو را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کوثر اظهار داشت: قدرت بسیجیان ما امروز قلب دشمن خبیث رژیم صهیونیستی جعلی را و همچنین تلاویو پایتخت این رژیم غاصب را نشانه رفته است.

قدرت بسیج قلب تلاویو را نشانه رفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدنصرالله فاطمی‌نیا عصر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان کوثر اظهار داشت: هر چند نظام استکباری به ویژه آمریکا و حامیان او امروز از ترس و واهمه انقلاب و نیروهای ارزشی آن همچون سپاه و بسیج به گزافه‌گویی روی آورده است اما بهتر است بداند که با کمترین جرأت حتی توان نگاه چپ به این انقلاب و آرمان آن را ندارند.
وی با اعلام این‌که اگر کوچک‌ترین حرکتی از سوی استکبار علیه انقلاب به ویژه عرصه نظامی مشاهده شود، منطقه و کشورهای تجاوزکننده را با خاک یکسان کرده و جسد مرده رژیم صهیونیستی جعلی را به آمریکای متجاوزکار تحویل می‌دهیم.
فاطمی‌نیا هرگونه تهدید نظامی علیه ایران را منجر به شکست و در برگیرنده یک نابخردی کامل از سوی استکبار جهانی یاد کرد و افزود: سپاه همواره مدافع نهضت‌های آزادی و ملت‌های قهرمان است و هیچ ترسی از جبهه استکبار، صهیونیسم و لیبرالیسم غرب و شرق ندارد.
این مسئول بیان داشت: اگر امروز فرماندهان بسیجی و سپاهی ما به ترور تهدید می‌شوند و سرداران دوران جنگ مورد گزافه‌گویی استکبار و تهدید آنها واقع می‌شود، دنیا باید بداند که این همه اظهارات سخیف نتیجه ترس و واهمه‌ای است که آنها از این انقلاب دارند.
فاطمی‌نیا متهم کردن ایران را به ترور بسیار خنده‌آور دانست و اضافه کرد: دشمنانی ما را به ترور متهم می‌کنند که خود مجری ترور هستند و هیچ ابایی از پیاده کردن اندیشه پلید خود ندارند.
فرمانده سپاه کوثر به سرمایه‌گذاری‌های کلان نظام استکباری در به راه انداختن هجمه‌های سنگین اعم از تهدیدهای توخالی از طریق ماهواره و فضاهای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: با این حربه‌ها نمی‌توان فرهنگ غنی و پربار معرفتی و معنوی را از فکر و ذهن و دل جوانان بیرون آورد و یا آنها را خنثی کرد.
به گزارش فارس، امام جمعه کوثر نیز در این مراسم بسیج مستضعفان را بسیج حامی محرومان و دلباختگان به نظام دانست و گفت: شهدای ما همگی روحیه بسیجی داشتند چرا که با اخلاص و از خودگذشتگی زمینه اعتلای نظام اسلامی و سرنگونی استکبار را فراهم آوردند.
حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی افزود: عطر شهادت و بسیج عطر تبعیت از راه و آرمان امام حسین (ع) داشته است که در آن مفهوم دنیوی بی‌معنا است و در عوض اندیشه معنوی پابرجا است.
امروز همچنین به مناسبت روز بسیج مستضعفان تجمع دو هزار نفری بسیجیان گرمی برگزار شد که در این مراسم نیز فرمانده سپاه ناحیه گرمی از بسیج به عنوان یادگار اندیشه بلند امام راحل یاد کرد و اظهار داشت: ‌امروز ایران اسلامی با داشتن مردان و زنان آگاه، بسیجی و همیشه در صحنه سعی می‌کند تهدید دشمن را خنثی و آرمان انقلاب را به منصه ظهور برساند.
ولی‌الله بدری تاکید کرد: بسیجیان ما بعد از افتخارآفرینی در هشت سال جنگ تحمیلی در دو دهه گذشته در صحنه سازندگی و فرهنگی موفق عمل کرده و شوکت این نظام را دو چندان کرده‌اند.
در این اجتماع با شکوه گروه رزمی دفاعی بسیج حرکات تکنیکی را به نمایش گذاشته و بسیجیان با ندای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر با ولی امر مسلمین تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول