اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

بسیجی آتشی در خرمن نیرنگ شیطان است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: بسیجی سمبل صبوری، اسوه‎صاحان، صدای‎صلابت و آتشی در خرمن نیرنگ شیطان است.

بسیجی آتشی در خرمن نیرنگ شیطان است
به گزارش خبرگزاری فارس، جواد قناعت عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار داشت: تفکر بسیجی ترکیبی از ایمانی عمیق است که بسیجیان را در برابر قدرت‎های فاسد و زورگو همچنان پیروز میدان قرار می‎دهد.
وی فعالیت‎های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران را در رقم خوردن موفقیت‎ها، بسیار تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: ما امروز شاهد بینش عمیق نیروهای بسیجی نسبت به باورهای دینی و تلاش مخلصانه آنها در عرصه‎های مختلف هستیم که هرجا این تفکر حاکم است هوشیاری در شناخت دشمن رقم می‎خورد.
استاندار گلستان به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان ‎داشت: هرگونه بی‎احترامی به افکار بسیجی، یا نابخردانه است یا خائنانه، لذا هر کسی در هر جایگاهی، بسیج را انکار کند و بی‎احترامی به آرمان‎ها و تفکر بسیجی داشته باشد یا خرد لازم را ندارد یا خائن به نظام است.
قناعت شاخص‎ترین حرکت بسیجی در کلام رهبری را در سه عنصر مهم یاد کرد و افزود: بصیرت، اخلاص و عمل به‎هنگام و به‎اندازه از عوامل کاملی است که باید نصب‎العین هر فرد در زندگی قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: عاملی که در جریان فتنه 88 و در زمان حال و آینده باید دقت شود اینکه ما در نظام اسلامی شاهد مردودی برخی خواص بودیم که از بصیرت لازم برخوردار نبودند که اگر این‌ها همانند بسیجیان به عنصر بصیرت مجهز می‌شدند عاقبتی ناخوشایند نصیب‎شان نمی شد.
استاندار گلستان با بیان‎ اینکه بسیج باید برای دوستان امیدآفرین باشد، اظهار داشت: این امیدآفرینی اگر برای دوستان انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری، ملت ایران، جنبش‎های مردمی و اسلامی وجود داشته باشد دشمنان این آب و خاک همچون دوران دفاع مقدس، از بسیج هراسان خواهند بود.
قناعت در خصوص اینکه هر جا تفکر بسیجی حاکم است دشمن باید احساس خطر کند، گفت: حفظ نشاط، بیداری و بالندگی بسیجی از نکات مهمی است که باید در اولویت امور قرار گیرد چه بسا که این نشاط در جنگ تحمیلی، پیروزی انقلاب را رقم زد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول