اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع):

مردم افرادی را که دارای تفکر بسیجی هستند به مجلس بفرستند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مردم در انتخابات هوشیار باشند و افرادی را که دارای تفکر بسیجی و ارزشی هستند به مجلس بفرستند.

مردم افرادی را که دارای تفکر بسیجی هستند به مجلس بفرستند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سرتیپ دوم الله‌نور نوراللهی عصر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان نیشابور در سالن ورزشی انقلاب، اظهار داشت: مجلس دهم را بسیار مهم و حساس است.
وی افزود: باید به نماینده‌ای رأی داد که گام‌های خود را در جای رهبری قرار دهد و نه از ایشان جلوتر حرکت کند و نه با احتیاط زیاد خود در پشت رهبری به انقلاب ضربه بزند.
نوراللهی با اشاره به تهدید نظامی ایران توسط اوباما و موضع‌گیری مقام معظم رهبری در دانشگاه امام علی (ع) ارتش مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تمام تهدیدات دشمنان را مشت محکم پاسخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: مسئولان آمریکایی بعد از این موضع‌گیری اعتراف کردند که با کشوری که همچون دهه اول انقلاب خود روحیه جهادی وارد قصد تقابل نداشتند و خواستار تعامل و مذاکره هستند.
وی از پایین آوردن پرچم انگلیس در مجلس ابراز خرسندی کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای با رای دو فوریتی به‌دنبال حقوق مادام‌العمر برای خود بودند که به مقصد خود نرسیدند.
فرمانده اسبق سپاه استانی بیت‌المقدس کردستان، عملیات روانی، تفرقه، شبهه‌افکنی در جامعه و بحران‌سازی‌های تصنعی را از برنامه‌ها و طرح‌های دشمن عنوان کرد.
نوراللهی تصریح کرد: دشمنان ایران به ایستادگی و سد اساسی و بزرگی چون بسیج در مقابل خود اعتراف کرده‌اند.
وی گفت: سرداران، بسیجیان و سربازان نیشابوری در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی آفریدند.
نوراللهی گفت: بر اساس آمار، نیم درصد جمعیت کشور متعلق به نیشابور است اما 1.2درصد شهیدان کشور، فرزندان این شهرستان هستند که این خود نشانه وفاداری مردم آن به ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
این فرمانده دوران مقدس به حضور سرداران بزرگ نیشابوری چون شهید شوشتری و برونسی اشاره کرد و گفت: وسعت حضور مردم این شهر در تمام مناطق جنگی دفاع مقدس گسترده شده بود.
نوراللهی خاطرنشان کرد: هنوز هفت هزار شهید دیگر در کشور مفقودالجسد هستند.

*باید برای توسعه تفکر بسیجی همه تلاش کنند

وی ادامه داد: بسیج باید در تمام صحنه‌ها بماند تا انقلاب و ارزش‌ها بماند.
فرمانده اسبق سپاه استانی بیت‌المقدس کردستان، اضافه کرد: بسیجیان شمشیر برنده ولایت فقیه در جامعه اسلامی ایران هستند.
نوراللهی، گفت: مقام معظم رهبری برای بسیج حساب گسترده‌ای باز کرده‌اند و بسیج را سلاح استراتژیک نظام در تمام عرصه‌ها می‌دانند.
وی اضافه کرد: باید برای توسعه تفکر بسیجی که ریشه در جهاد و شهادت دارد همه تلاش ‌کنند.
نوراللهی با اشاره به اینکه دشمن با دقت تمام کشور را رصد می‌کند، گفت: بسیجیان باید در برابر طرح و برنامه‌های دشمن هوشیار باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول