اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

مردم ‌صالح‌ترین افراد ‌را راهی مجلس کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: باید بکوشیم که صالح‌ترین افراد راهی مجلس شود و این مهم وظیفه ای مهمی برای همه است.

مردم ‌صالح‌ترین افراد ‌را راهی مجلس کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی ظهر امروز  در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول اظهار داشت: روز شهادت این بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی روز مجلس نام گذاری شده است و این به این معنی است که مدرس خود به تنهایی یک مجلس بود.
وی با اشاره به شجاعت و بی باکی آیت الله مدرس افزود: نمایندگان مجلس باید همچون آیت الله مدرس شجاع باشند تا بتوانند به درستی تصمیم گیری و به صلاح مملکت عمل کنند.
قاضی دزفولی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: باید تلاش کنیم صالح‌ترین افراد را به عنوان نماینده انتخاب و راهی مجلس کنیم.
وی ضمن تبریک هفته بسیج افزود: پنجم آذر ماه روز بزرگ تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است و تنها راه نجات، آرمان نورانی بسیج است.
وی گفت: باید بدانیم هر اندازه از فرهنگ بسیجی فاصله بگیریم دشمن بیشتر خواهد توانست ما را از اهداف و آرمان‌های اسلامی خود باز به دارد.
 قاضی دزفولی با اشاره به قیام‌های اخیر برخی ملت‌ها الهام گرفته از فرهنگ بسیجی گفت: مردمی که حکام فاسد خود را سرنگون کردند از همین تفکر و اندیشه بسیجی الهام گرفتند و می‌خواهند دست جهانخواران را از کشور خود کوتاه کنند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری خارجی گفت: ما به کشورهای خارجی باج نمی‌دهیم و سرمایه گذاران خارجی باید منت بکشند در کشور اسلامی ایران سرمایه گذاری کنند.
امام جمعه دزفول تاکید کرد: سرمایه‌گذاری باعث رونق گرفتن کشور می‌شود و در این باره نیز باید زیرساخت‌های لازم برای حضور این بخش فراهم شود.
امام جمعه دزفول به دستگیری جاسوسان آمریکایی در لبنان نیز اشاره کرد و افزود: این جاسوسان با هوشیاری حزب الله لبنان دستگیر شدند و این مسئله دخالت آمریکایی‌ها در امور داخلی کشورها نشان داد.
وی افزود: استکبار جهانی به دنبال نفوذ کردن است ولی هر بار که برای این امر تلاش کرده است سیلی محکمی خورده است و این نشانه شکست اوست.
وی در بخش دیگری با اشاره به خروش دوباره مردم مصر گفت: مردم مصر وقتی دیدند شوراهای نظامی کار خود را می‌کنند و توجهی به خواسته های مردم ندارند دو باره به میدان آمدند و قیام کردند که امیدواریم فرهیختگان مصر فریب استکبار جهانی را نخورند و تا تثبیت شریعت اسلامی خود دست از مبارزه برندارند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول