اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان:

دشمن با تبلیغات رسانه‌ای در صدد تضعیف بسیج است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان گفت: دشمن با تبلیغات رسانه‌ای در صدد تضعیف بسیج است.

دشمن با تبلیغات رسانه‌ای در صدد تضعیف بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی شامگاه شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب دشتستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: گرامیداشت هفته بسیج نباید منحصر به هفته بسیج باشد و باید در تمام ایام سال از بسیجیان تجلیل شود.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی با تبلیغات رسانه‌ای سنگین خود در صدد تضعیف این نهاد انقلابی هستند که این امر نشان دهنده جایگاه والای بسیج و قدرت و توانمندی بسیار زیاد بسیج است و دشمنان به خوبی اهمیت بسیج را می‌دانند.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی همواره در خط ولایت است و بدون تردید رمز موفقیت بسیجیان عزیز ولایت‌مداری در تمام دوران انقلاب بوده است.
اسدی با اشاره به عضویت تعداد زیادی از دانش‌آموزان در بسیج گفت: امروز شما دانش‌آموزان مانند همان دانش‌آموزان انقلاب و حتی پرشورتر از آنها در صحنه هستید و این افتخار بسیار بزرگی است. 
وی تصریح کرد: شما باید با نیروی علم و ایمان قله‌های سربلندی و سرافرازی را فتح کنید و پرچم مقدس توحید را بر بام دنیا به اهتزاز درآورید.
این مسئول عنوان کرد: بهترین سنگر برای مبارزه با استکبار جهانی مدرسه و بهترین روش برای مبارزه با استکبار جهانی فراگیری علم و دانش همراه با تزکیه و تهذیب نفس است.
اسدی ادامه داد: هرجایی بسیج وارد شده و حضور معنوی بسیج بوده آنجا عزت، اقتدار، تلاش و مجاهدت بوده و هر جایی که ما در آنجا در جا زدیم و به واقع کمیت کار ما می‌لنگد، بدون شک آنجا از حضور معنوی بسیج خبری نبوده است.
وی یادآور شد: از دانش‌آموزان بسیجی می‌خواهیم همانند همیشه خود را به علم و تقوی آراسته کنند و همواره با بصیرت در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول