اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایلام:

احداث پالایشگاه نفت در ایلام ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام با بیان اینکه احداث پالایشگاه نفت در ایلام ضروری است، گفت: این اقدام تاثیر مثبتی در رونق اقتصادی این استان دارد.

احداث پالایشگاه نفت در ایلام ضروری است
پیمان بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به افزایش تولید نفت خام در استان ایلام از نظر زیرساخت این امکان وجود دارد که پالایشگاه نفت احداث شود.
وی ادامه داد: از نظر زمانی مسئولان امر اعلام کرده‌اند، حجم ذخایر نفت استان ایلام حداقل 60 سال طول می‌کشد که استخراج شود.
این مسئول اضافه کرد: اکنون استان‌های همجوار از جمله استان کرمانشاه با تولید 12 هزار بشکه نفت خام اقدام به احداث پالایشگاه کرده است.
بهرامی تصریح کرد: با وجود اینکه عمر ذخایر نفت در استان کرمانشاه رو به اتمام است اما، در این استان پالایشگاه نفت با ظرفیت 30 هزار بشکه احداث شده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام گفت: با توجه به وضعیت ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود می‌توان در استان ایلام اقدام به احداث پالایشگاه کرد.
وی ادامه داد: استان ایلام امکانات بالقوه‌ای دارد که پالایشگاه نفت داشته باشد و این اقدام تاثیر مثبتی در رونق اقتصادی استان دارد.
این مسئول اضافه کرد: ایجاد اشتغال و فرآوری نفت مهمترین مزیت‌های ایجاد پالایشگاه نفت در استان در حال توسعه ایلام است.
بهرامی تصریح کرد: ایجاد پالایشگاه نفت در استان به طور مستقیم 3 تا 4 هزار نفر را در ایلام شاغل خواهد کرد که رقم مطلوبی است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام گفت: افزون بر این نیز 6 تا 7 هزار نفر هم به طور غیر مستقیم شاغل می‌شوند.
وی ادامه داد: امکان احداث پالایشگاه نفت در استان ایلام وجود دارد و این امر تنها نیازمند توجه ویژه مسئولان امر است.
این مسئول اضافه کرد: در صورت موافقت مسئولان امر، این دستگاه برای احداث این پالایشگاه هرچه توان و نیرو در اختیار دارد صرف تحقق این مهم خواهد کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول