اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان شمالی مطرح کرد:

پیشرفت 70 درصدی آب‌رسانی به گرمه و جاجرم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: طرح آب‌رسانی به شهرهای گرمه و جاجرم تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 70 درصدی آب‌رسانی به گرمه و جاجرم
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی، علیرضا عامری اظهار داشت: طرح آب‌رسانی به شهرهای گرمه و جاجرم از چاه‌های مرغزار شامل؛ خط انتقال به طول 60 کیلومتر یک ایستگاه پمپاژ، پنج مخزن با ظرفیت‌های500 تا دو هزار متر مکعبی و یک ایستگاه کلر زنی است.
وی هدف از اجرای این طرح را تأمین آب با کیفیت و کیفیت قابل قبول شهرهای گرمه و جاجرم ایور و درق تا افق 1415 عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح سالانه 5 میلیون متر مکعب آب آشامیدنی مورد نیاز به این شهر منتقل خواهد شد.
به گفته عامری، تاکنون 60 میلیارد ریال اعتبار برای طرح آب‌رسانی به شهرهای گرمه و جاجرم هزینه شده و برای تکمیل این طرح به 80 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
وی کمبود و تأخیر در دریافت اعتبار را چالش و مشکل پیش روی طرح عنوان کرد و گفت: طرح آب‌رسانی به شهرهای گرمه و جاجرم در سال 1387 آغاز شده است و در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این شرکت علاوه بر طرح آب‌رسانی به شهرهای گرمه و جاجرم، طرح‌های بزرگ آب‌رسانی به شهرهای بجنورد و اسفراین از سدهای شیرین‌دره و اسفراین را در دست اجرا دارد و طرح آب‌رسانی به شهر شیروان نیز سال گذشته به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول