اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

موج بیداری اسلامی دودمان ظالمان را خاکستر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: موج بیداری اسلامی و آتشی که افروخته شده دودمان ظالمان را خاکستر می‌کند.

موج بیداری اسلامی دودمان ظالمان را خاکستر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی امروز در بین دو نماز سیاسی عبادی این هفته شهر گلپایگان ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم گلپایگان، اظهار داشت: گلپایگان شهر عالم‌پروری است و علمای بزرگی مانند سید جمال‌الدین هاشمی، آیت‌الله صافی و بالاتر از همه شهر زادگاه آیت‌الله گلپایگانی است و این منطقه زادگاه دانشمندان، ادبا و سیاسیون بزرگ است و در حقیقت این شهر شناسنامه و هویتی عظیم دارد.
وی افزود: رهبر انقلاب در مورد شهر گلپایگان و آیت‌الله محمدرضا گلپایگانی فرمودند: «آیت‌الله گلپایگانی شناسنامه ماست».
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه به نقشه‌های شوم دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد بین روحانیت و مردم جدایی و تفرقه بیندازد و بر همین اساس اقدام به شایعه پراکنی و نشر مطالب بی‌اساس می‌کند.
وی تصریح کرد: روحانیت منشأ اثرات بزرگی در انقلاب اسلامی بوده است و در رأس روحانیت، امام راحل جهان را تکان داد و امروز پس از 32 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد آثار انقلاب بروز و ظهور می‌یابد.
محمدی گلپایگانی ادامه داد: انقلاب مصر، تونس، لیبی، بحرین، یمن و سایر کشورهای اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، زمانی که صدای الله‌اکبر در میدان التحریر مصر به صدا در آمد مرکز حکومت فرعون زمان ما به لرزه در آمد؛ این موجی که برخواسته و این آتشی که افروخته شده دودمان همه ظالمان را خاکستر خواهد کرد و این وعده خداوند و سرنوشت همه ستمکاران خواهد بود.
وی تاکید کرد: کشور ما در اوج قدرت و اقتدار محبوبیت قرار گرفته است و آمریکا و اسرائیل منفورترین کشورها در دنیا هستند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین به جنبش ضد سرمایه‌داری اشاره کرد و افزود: آمریکا که دم از حقوق بشر می‌زند امروز در وال‌استریت چه می‌کند و چگونه با مردم بی‌دفاع این کشور برخورد می‌کند و معترضان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
وی تاکید کرد: در آستانه ماه محرم قرار داریم این ماه، ماه عزای اهل‌بیت (ع) است و باید این ماه را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم، ما هرچه داریم از محرم و صفر است و باید در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم بکوشیم.
محمدی گلپایگانی یادآور شد: با فرا رسیدن ماه محرم باید رنگ و بوی زندگی تغییر کند و مانند کسی که عزیزش از دنیا رفته است باید عزاداری کنیم و دسته‌های سینه‌زنی از هرچه رنگ ریا دارد پاک و خالص شود و فقط برای اباعبدالله حسین (ع) عزاداری شود، این ماه متعلق به حضرت زهرا (س) و پیامبر (ص) است.
وی افزود: در زیارت جامعه کبیره می‌خوانیم ما چیزی نداریم که بخواهیم در درگاه الهی عرضه کنیم و همین عزاداری‌هاست که برای ما می‌ماند، این ماه دارالشفا و ماه شیعه است و باید آن چنان عزاداری کنیم که در پیشگاه خداوند و ائمه رو سفید باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول