اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هزاران بسیجی صورت گرفت؛

برپایی گردهمایی بزرگ بسیجیان در لار

خبرگزاری فارس: با حضور هزاران بسیجی، گردهمایی بزرگ بسیجیان لار برگزار شد.

برپایی گردهمایی بزرگ بسیجیان در لار
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، به مناسبت پنجم آذر ماه و سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین و همزمان با سراسر کشور، ظهر امروز بسیجیان شهر لار حماسه بیداری و حضور عاشورایی خود را به نمایش گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در این مراسم، بسیج را مظهر وحدت مقدس امت اسلامی دانست و تشکیل این نهاد مقدس را یکی از بزرگترین افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیج امتحان خود را در هشت سال دفاع مقدس با کسب نمره‌ای بالا پس داد و در این آزمون با تقدیم هزاران شهید و جانباز سرافراز بوده است.
حجت‌الاسلام محمد هادی پور با ذکر این نکته که از صفات برجسته بسیج، اسلامی بودن آن است و این دو به هیچ وجه از یکدیگر جدا نمی‌شوند، افزود: امروز بسیج در تمام عرصه‌ها و میدان‌ها جهادگونه می‌درخشد و دشمنان نظام و انقلاب بدانند بسیج همگام با سپاه و ارتش پشت سر مقام معظم رهبری آماده جان‌فشانی برای دفاع از کیان میهن اسلامی است.
هادی پور تصریح کرد: قدرت بسیج بسته به ولایتمداری آن است و این قدرت الهی را در جنگ نرم به اثبات رساند.
وی افزود: همین ایستادگی بسیج و بسیجی علت اصلی خیزش اسلامی در جهان شده و بدون تردید بیداری جهان اسلام به واسطه الگو پذیری از فکر و اندیشه بسیجی بوده و شکوه این تفکر ناب به خوبی واضح و مشخص است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان اضافه کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید قدردان نیروی خدائی بسیج بوده و در راه ترویج این تفکر در جامعه اسلامی ایران نیز بیش از پیش بکوشند.
به گزارش فارس، در این مراسم مداحان اهل بیت دقایقی را به مداحی پرداختند و بسیجیان ضمن عزاداری سرور و سالار شهیدان، در محکومیت اقدامات اخیر دولت‌های غربی علیه جمهوری اسلامی شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و انگلیس سرداده و با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول