اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته راویان سازمان ارزش‌های دفاع مقدس سپاه:

بسیج با درک دین از استقلال کشور دفاع کرد

خبرگزاری فارس: معاون کمیته راویان سازمان ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: بسیجیان با درک دین و ولایت مطلقه فقیه در همه رده‌های سنی از تمامیت ارضی و استقلال کشور دفاع کردند.

بسیج با درک دین از استقلال کشور دفاع کرد
به گزارش فارس از تویسرکان، ابوالفضل مسجدی ظهر امروز در مراسم همایش 3 هزار نفری بسیجیان تویسرکان در تویسرکان اظهار داشت: کشور عراق با حمایت همه‌جانبه کشورهای بلوک غرب و شرق به منظور براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هجمه سخت‌افزاری سنگینی را بر این مرز و بوم ما تحمیل کرد.
مسئول روایت‌گری راویان سپاه با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب تشکل نیروهای مسلح ارتش در کشور هنوز سازمان یافته نبود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بحبوحه پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی نیروی سپاه پاسداران با مخالفان داخلی از جمله، منافقین، نهضت آزادیبخش درگیر بود، نهاد نوپای بسیج به عنوان نیروی خود جوش فعالانه و با تمام قوا به عرصه نبرد ورود پیدا کرد.
وی بیان اینکه بسیجیان با درک دین و ولایت مطلق فقیه در همه رده‌های سنی از تمامیت ارضی و استقلال کشور دفاع کردند، افزود: بسیج با حضور در جبهه سخت‌افزاری دشمن، ملموس و مشهود، متحد در تشکل‌های منسجم با تمسک بر اعتقادات و اندیشه‌های دینی اسلامی فاتح میدان شد.
مسجدی با اشاره به اینکه دشمن پس از شکست سخت‌افزاری با توسل به ترفندهای ابزاری و با استفاده از فضای مجازی در قالب برنامه‌های فرهنگی و تاکتیک‌های نرم افزاری فعالیت می‌کند، تصریح کرد: بسیج با مشارکت در همه حوزه‌ها با آگاهی و بصیرت کامل در مواجهه با جنگ روانی دشمن در گستره وسیع و با به‌کارگیری شیوه تکنیک نرم در چارچوب برنامه‌های کارشناسان پاسخی منطقی و تأثیرگذاری دارد.
فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان نیز تشکیل نهاد بسیج را در حوادث ایران رخدادی بی‌نظیر خواند و خاطرنشان کرد: بسیج با حضور آگاهانه در همه عرصه‌ها نظام و پایه‌های سرمایه‌داری را در غرب و شرق شکست داد.
عسکر مجیدی در پایان ایمان به خدا و توسل به ائمه (ع) و دلدادگی به ولی امر مسلمین مقام  عظمای ولایت را از مشخصه‌های مهم و اصلی بسیج شمرد و تصریح کرد: تمام مشکلات و مسائل کشور در همه زمینه‌ها و سطوح مختلف با دست توانمند بسیج گره‌گشایی خواهد شد. 
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول