اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان بوشهر:

بسیجی رهرو بی‌چون و چرای رهبری است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان بوشهر گفت: بسیجی عاقل و هوشیار است و پایش را جای پای رهبر خود می‌گذارد؛ بسیجی وظیفه شناس و مسئولیت شناس است و زمان، مکان و روش درست هر کار را به خوبی می‌شناسد.

بسیجی رهرو بی‌چون و چرای رهبری است
حمید خرمدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به نقش بسیج در جامعه اسلامی اظهار داشت: اگر چه بسیج در متن دفاع مقدس موجودیت پیدا کرد، اما با اتمام دفاع مقدس، موجودیت او  پایان نیافت بلکه تکامل پیدا کرد بنابراین نمی‌توان امروز از بسیج سخن به میان نیاورد و از نقش او در دفاع مقدس یاد نکرد. 
وی در معرفی شخصیت یک بسیجی گفت: بسیجی کسی است که آرمان‌ها و ارزش‌هایش، آنچنان در وجودش عظمت پیدا کرده که برای رسیدن به آن آرمان‌ها و پاسداری از آن ارزش‌ها، سر از پا نمی‌شناسد و همه هستی‌اش را با عزت و افتخار، برای تحقق آن آرمان‌ها و حفظ آن ارزش‌ها، فدا می‌کند.
خرمدل در ادامه افزود: بسیجی عاقل و هوشیار است و پایش را جای پای رهبر خود می‌گذارد؛ بسیجی وظیفه شناس و مسئولیت شناس است و زمان، مکان و روش درست هر کار را به خوبی می‌شناسد.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان بوشهر در ادامه گفت: بسیج مجموعه‌ای انسانی با چارچوب‌ها و ضوابط خاص است که در شرایط مختلف، کارکردهای مختلفی پیدا می‌کند اما باید دید که این شرایط گوناگون چطور شناسایی و تحلیل و بر اساس آن، این کارکردها، چطور تبیین می‌شوند.
خرمدل در ادامه تفکر بسیجی را یک فرهنگ اعتقادی برشمرد که انسان‌ها را از یوغ طاغوت‌ها و ستم بیرون می‌کشد و امروز نیز شاهد آن هستیم که روح بسیجی در جوانان کشورهای اسلامی دمیده شده و با الگوگیری از انقلاب اسلامی و تفکر و فرهنگ بسیجی جلوی جور و ستم حاکمان جبار خود با استقامت ایستاده‌اند.
وی در پایان گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی استان بوشهر همگام با دیگر بسیجیان این استان در تجمع 50 هزار نفری بسیجیان شرکت کرده و بار دیگر با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای تجدید بیعت می‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول