اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه ابوالفضل (ع) لرستان:

بسیج هر تجاوزی را کوبنده پاسخ می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی با تکیه بر توان بسیج هرتجاوزی را با آمادگی کامل و کوبنده پاسخ می‌دهد.

بسیج هر تجاوزی را کوبنده پاسخ می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، عبدالرحمن ایمانی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ عاشقان ولایت در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که حضرت امام با بنیانگذاری آن انقلاب اسلامی را در برابر خطرات گوناگون بیمه کرد و این نهاد مقدس که معجزه انقلاب اسلامی است، از آغاز تشکیل تا امروز همواره در کنار امام راحل، رهبری و مردم قرار داشته و با ایثار و جان‌فشانی در راه حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب، به عنوان دژی مستحکم در برابر تمام هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده است.
وی تصریح کرد: امام راحل تشکیل بسیج را از الطاف خفیه الهی بر ملت ایران و انقلاب اسلامی می‌دانست و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از آن به عنوان نیروی عظیم، کم نظیر و حقیقی نام می‌برند و این نهاد همیشه از آغاز تاسیس تاکنون بر مسیر ولایت فقیه و صیانت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) حرکت کرده و با حضور آگاهانه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
ایمانی اضافه کرد: تفکر بسیجی که امروز شاهد تشکیل آن در منطقه هستیم، صدور انقلابی است که حضرت امام خمینی (ره) آن را پیش‌بینی کرده بودند.
وی گفت: امروز نیز به برکت وجود بسیج و فعالیت‌های گسترده این نهاد مردمی در دوران‌های مختلف انقلاب پشتوانه اصلی نظام بوده و نیز در مقابله با یاوه‌گویی‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا در صف اول مبارزه ایستاده است و حضور بسیج در صحنه‌ها و پیروی از دستورات و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
ایمانی افزود: اعتقاد به اسلام، تبعیت ولایت و همیشه در صحنه و حضور داشتن مهم‌ترین شاخصه بسیج است و امروز این نیروی الهی و مردمی پرچم‌دار عدالت خواهی و بیداری اسلامی در جهان است و یکی از راه‌های استمرار بیداری جهان اسلام بحث ترویج فرهنگ غنی بسیج است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز جوانان، دانش‌آموزان و ملت بسیجی ما آگاه‌تر و با بصیرت‌تر از گذشته در همه صحنه‌ها برای دفاع از ارزش‌های دینی آماده جان‌فشانی هستند.
وی شناخت، معرفت و بصیرت را ارکان اساسی شکل‌گیری بسیج عنوان کرد و گفت: حضور و بالندگی بسیج و بسیجیان سلحشور موجب رشد و تعالی جامعه اسلامی شده است و بسیج پرونده بسیار درخشان و امیدوار کننده‌ای در دفاع از اسلام، قرآن، کیان اسلامی و ولایت فقیه دارد و در دوران دفاع مقدس بسیجیان سلحشور زیباترین صحنه‌های دفاع از اسلام را خلق کردند که در نوع خود بی‌نظیر بود و تعجب دوست و دشمن را برانگیخت.
ایمانی خاطرنشان کرد: آرامش امروز جامعه مرهون تلاش‌ها و خدمات شایسته‌ای است که بسیج در دوران‌های مختلف برای کشور انجام داده و اهمیت و ضرورت تشکیل نهاد مقدس بسیج برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به اندازه‌ای ارزشمند و مهم است که دوست و دشمن بر آن اعتراف دارند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، به جنگ نرم دشمنان بر علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن که از جنگ سخت با مردم ایران اسلامی شکست خورده برای ادامه شیطنت‌های خود جنگ نرم را علیه کشور ما  آغاز نموده که بصیرت بیش از پیش بسیجیان در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی، دشمن را زمین‌گیر و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.
وی افزود: گوش به فرمان رهبری تنها رمز ماندگاری بسیج است که همواره بوده و با بصیرت وارد میدان شده و پس از این نیز بسیج همیشه درست و به موقع در وسط میدان است.
ایمانی با بیان اینکه مشارکت فعال و حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی روی‌کرد سپاه و بسیج است و رسالت بسیجیان در این انتخابات معرفی نماینده برتر برای تشکیل مجلسی در تراز انقلاب، امام و رهبری است، تصریح کرد: در این عرصه فقط شاخص‌ها را بیان می‌کنیم و وارد مصداق‌ها نخواهیم شد و تلاش براین است تا در بیان شاخص‌ها افرادی که دارای گفتمانی نزدیک به امام و رهبری هستند به مردم معرفی شوند تا مردم با توجه به بینش سیاسی و شناختی که به دست خواهند آورد افراد برتر را انتخاب کنند.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر نیز گفت: این گردهمایی، هم‌زمان با ششمین روز هفته بسیج به منظور و با هدف بیعت بسیجیان با آرمان‌های امام راحل ( ره) و تجدید بیعت با فرمانده کل قوا، نمایش اقتدار بسیج در مواجهه با تهدیدهای دشمن و اعلام همبستگی و انسجام بسیجیان در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.
تقی محمدی افزود: قدرتی در بسیج نهفته است که می‌تواند با همه ارتش‌های تا بن دندان مسلح جهان مقابله کند، که بسیج این موضوع  را در  طول هشت سال دفاع  مقدس ثابت کرد و آن چنان در صحنه‌های نبرد با دشمن بعثی درخشید که دشمنان اعتراف کردند.
وی افزود: امروز هر توطئه و دشمنی که ایادی استکبار جهانی بر علیه کشور ترتیب دهند با پاسخ کوبنده و دندان‌شکن بسیجیان روبه‌رو می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول