اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات سپاه بیت‌المقدس کردستان:

تفکر بسیج دشمن را زمین‌گیر کرده است

خبرگزاری فارس: معاون عملیات سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج به عنوان یک تفکر و باور بر کشور حاکم است، گفت: در حال حاضر آنچه که دشمن را زمین‌گیر کرده تفکر بسیجی بر مبنای باورهای دینی، ملی و اسلامی است.

تفکر بسیج دشمن را زمین‌گیر کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اکبر حفیظی ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ بسیج در سنندج، اظهار داشت: بسیج با دوراندیشی امام راحل(ره) برای مقابله با فتنه‌های مختلف علیه نظام و در زمانی که حوادث گوناگونی کشور را فرا گرفته بود، به‌وجود آمد.
وی اظهار داشت: در آن زمان کشور به شدت مورد تهدید دشمن قرار گرفته بود، از این رو برای مقابله با این تهدیدات و حفظ کیان و موجودیت نظام اسلامی در تاریخ پنجم آذر ماه سال 58 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام(ره) صادر شد.
معاون عملیات سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: از همان زمان به بعد بسیج به عنوان یک تفکر در کشور حاکمیت پیدا کرد و در حال حاضر آنچه که دشمن را زمین‌گیر کرده تفکر بسیجی بر مبنای باورهای دینی، ملی و اسلامی است که بر جامعه حاکم شده است.
به گفته وی، امروز دشمنان درصدد هستند تا ذهن و فکر جوانان و جامعه ما را از مسیر تفکر بسیجی پاک کنند لذا باید هوشیارتر از گذشته عمل کنیم.
حفیظی افزود: هفته بسیج بهانه‌ای برای بازگشت به آن چیزی است که ما را به نقطه اوج و افتخار رسانده و در مقابل دشمنان پیروز گردانید و الگوی جهان قرار داده است.
معاون عملیات سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به نقش بسیجی در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: تفکر بسیجی ملت ایران منشا بیداری اسلامی در کشورهای جهان و منطقه است.
به گزارش فارس؛ وی در ادامه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های زیادی کشور را فرا گرفت و هر لحظه در کشور اتفاقات و حوادث جدیدی به‌وجود آمد و مرکز تمامی این توطئه‌ها در سفارتخانه آمریکا قرار داشت لذا تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان آگاه، این مرکز توطئه را به تصرف خود در آوردند و به نام دانشجویان پیرو خط امام لقب گرفتند.
وی با بیان اینکه در تاریخ 13 آبان ماه سال 58 سفارتخانه آمریکا به تصرف دانشجویان پیرو خط امام(ره) درآمد، افزود: هم اکنون همه کسانی که به عنوان الگو در کشور شاخص هستند دانش آموختگان بسیجی هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس و در سخت‌ترین شرایط خود را نشان دادند به گونه‌ای که دشمنان دیر باور نیز پذیرفتند که ایران دارای توانایی‌های زیادی است. 
حفیظی در پایان خاطرنشان کرد: تفکر علمی سرآمد نیازهای کشور است لذا شما دانش‌آموزان و جوانان این مرز و بوم باید با تلاش خود در همه زمینه‌ها نیازهای جامعه اسلامی را برآورده کنید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول