اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه قائم:

بسیج تضمین‌کننده بقای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج به عنوان پیشرو و تضمین‌کننده انقلاب، تضمین‌ کننده نظام جمهوری اسلامی است.

بسیج تضمین‌کننده بقای انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی احمدیان ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بزرگ‌ترین مجاهدت بسیج امروز در عرصه جنگ نرم، پایداری و صیانت از آرمان ولایت و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است.
وی افزود: نیروهای بسیجی با اقتدار و توان خود تلاش کردند تا انقلاب اسلامی ایران را از تهدیدها و توطئه‌های مختلف صیانت کرده و بیمه کنند.
احمدیان خاطرنشان کرد: بسیج یک حرکت اجتماعی است که در هر جامعه‏ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص به وجود می‌آید.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: حتی در دوران صدر اسلام نیز هنگام حمله کفار و منافقان علیه مسلمانان، زمانی که فرمان تشکیل نیروی مبارز علیه آنها داده می‌شود، مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می‌آمدند تا توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج کنند.
وی تصریح کرد: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه‌های دشمنان، ایجاب می‌کرد که انقلاب اسلامی برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‏ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها از خود دفاع کند.
احمدیان گفت: بنابراین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درون اقشار میلیونی به طور خودجوش، حرکتی در جهت حفظ و حراست دستاوردهای انقلاب و پیروزی بزرگی که نصیب امت اسلامی شده بود، به وجود آمد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اهمیت بسیج در جامعه و اینکه بسیج نیاز دیروز، امروز و فردای ملت ایران است، اضافه کرد: حوادث گوناگونی در طول 30 سال عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی تجربه شده که نقش و کارکرد تاثیرگزار بسیج در آن نمایان بوده و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند. 
احمدیان درخشش نهاد مردمی و مقدس بسیج را در راستای ولایت‌پذیری عنوان کرد و افزود: ولایت‌مداری، حق‌مداری و حق‏محوری و دفاع از حق از ویژگی‌های بارز بسیجیان است.
وی اضافه کرد: تفکر بسیجی عامل برتری و پیروزی در میدان جنگ سخت و عامل قدرت مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان گفت: جنگ نرم نوعی سلطه در ابعاد سه‏گانه حکومت، اقتصاد و فرهنگ است و از طریق استحاله الگوهای رفتاری در این حوزه‏ها ایجاد شده و نمادها و الگوهای نظام سلطه جایگزین آنها می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول