اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

سوادکوه بیش از 38 هزار بسیجی دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اعلام اینکه سوادکوه، 189 بسیجی شهید تقدیم نظام کرده است از عضویت بیش از 38 هزار بسیجی در رده‌های مختلف خبر داد.

سوادکوه بیش از 38 هزار بسیجی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی معاون فرماندار سوادکوه ظهر امروز در ستاد برگزاری رژه بسیجیان سوادکوه با اشاره به این مطلب که بسیج، شجره طیبه‌ای است که با درایت امام راحل تاسیس شده، بیان داشت: استفاده از توانمندی‌های فراوان بسیج که از بدنه ملت هستند در دستور کار نظام قرار دارد و بسیج در خدمت به اهداف الهی نظام جمهوری اسلامی کارنامه موفق و قابل ستایشی دارد.
معاون فرماندار سوادکوه با بیان این مطلب که بسیجیان در طول دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از خود نشان داده‌اند، گفت: سوادکوه 189 بسیجی شهید تقدیم نظام کرده است.
رحمتی به خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی بسیج به مردم اشاره کرد و گفت: ساخت درمانگاه و مشارکت در ساخت خانه‌ها برای نیازمندان و ورزشگاه‌ها بخشی از اقدامات بسیج در جامعه است.
وی به حضور بیش از 38 هزار بسیجی در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: بسیج اصناف، دانش‌آموزی و دانشجویی، بسیج طلاب و بسیج خواهران بیانگر حضور تفکر بسیجی در همه اقشار و قشرهاست.
رحمتی با بیان این مطلب که تفکر بسیجی باید در جامعه نهادینه شود، گفت: فلسفه شکل‌گیری بسیج بر پایه استفاده از توانمندی‌های بسیجیان در توسعه و پیشرفت جامعه با توجه به تعهد و حفظ ارزش‌ها استوار است.
این مسئول به برنامه‌های هفته بسیج سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از 50 برنامه متمرکز شهرستانی و چندین برنامه غیرمتمرکز بخشی از برنامه‌های هفته بسیج سوادکوه است.
معاون فرماندار سوادکوه، برگزاری پرشکوه رژه بسیج در پنج آذر ماه را موجب شادی دوستان و ناامیدی دشمنان ذکر کرد و اذعان داشت: حضور بسیجیان در این روز با برنامه ریزی‌های انجام شده شهرستانی با نظم و برنامه‌ریزی در شهر شیرگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول